63 Reacties

één maand geleden

Hier 31+2 en gaat nog heel goed! Kleine dreumes van 20 mnd loopt rond en beseft steeds beter dat er een baby in mama’s buik groeit. Onwijs actief is de baby en weet nu al dat ik dat ga missen als ik ben bevallen!

één maand geleden

Nu 31 weken en voel me steeds beter in mn vel zitten! Wel erg snel vermoeid en sporten lukt al een tijd niet meer zoals ik dat vootheen deed. Dat is soms balen maar het is voor een heeeel goed doel 🤗. Hij is heel actief in mn buik en dat gevoel is zo bijzonder en geniet er enorm van. Wel aan het aftellen al🙈😆

één maand geleden

Reactie op Ashley0305

Hier 31+2 en gaat nog heel goed! Kleine dreumes van 20 mnd loopt rond en be ...
Heb ook een zoontje van 5 die kijkt er ook super erg naar uit om zijn broertje te leren kennen niet heel veel mee bezig maar ziet wel de grote veranderingen

één maand geleden

Reactie op Anne141994

Nu 31 weken en voel me steeds beter in mn vel zitten! Wel erg snel vermoeid ...
Ik zelf zit nu een week in de ziektewet ivm bekkeninstabiliteid alweer, maar we blijven positief het is idd voor een goed doen ik zelf ook aan het aftellen hoor 😳 ga blij zijn als het weer voorbij is maar denk dat als het weer voorbij is t toch weer een gemis is mijn zoontje is ook super druk die is denk aan het oefenen voor voetballer net als ze vader 😂

één maand geleden

Reactie op MamaVanTweeBoys1998

Ik zelf zit nu een week in de ziektewet ivm bekkeninstabiliteid alweer, maa ...
Ahh wat vervelend joh! Dan is het inderdaad aftellen! Heeeel veel succes met de laatste loodjes

één maand geleden

31+3 vandaag.. de laatste dagen wat meer energie gekregen. Buik groeit goed door. De kleine beweegt lekker. Alleen het doorslapen wordt moeilijker. Ik ben 12-12-2024 uitgerekend waarschijnlijk wordt onze baby eerder gehaald door hoge bloeddruk en zwangerschapsdiabetes

één maand geleden

Reactie op Dylana1407

31+3 vandaag.. de laatste dagen wat meer energie gekregen. Buik groeit goed ...
Gelukkig voel je je goed voor de rest wat naar dat je zwangerschaps suiker heb hoop dat alles goed komt en je t kan uitdragen tot 39weekjes 🍀

één maand geleden

Goedemorgen! 31+5 🤗 ik voel me eigenlijk heel goed en heb relatief veel energie, alleen 's avonds niet. Mentaal zit momenteel ook wel lekker. Af en toe slaat de nesteldrang toe en ben ik bang voor dingen die ik nog niet geregeld denk te hebben 🫣. Dus dan ga ik maar weer iets kopen of wassen...verder gaat slapen wat lastiger, maar daar heb ik me bij neergelegd 🤭.

één maand geleden

Reactie op MamaVanTweeBoys1998

Gelukkig voel je je goed voor de rest wat naar dat je zwangerschaps suiker ...
Ik hoop het zelf ook tot 40 weken uit te lopen. De zwangerschapsdiabetes maakt me heel onzeker. En vooral de hele molen in het ziekenhuis maakt me nerveus bang angstig en vooral omdat ons zoontje bovengemiddelde grote is. Want papa is 2 m en ik 180. Want ze zijn zo streng in het ziekenhuis. Gelukkig heb ik wel de combinatie met eigen verloskundige praktijk. Maar daar houd het ook op.

één maand geleden

Ik ben er echt klaar mee. Na de 30 weken geen zak aan. Heb ook echt het gevoel alsof ik al 3 jaar zwanger ben. Dochter is nu 15 maanden. Dus ben 9 maanden zwanger geweest, toen 7 maanden niet, en nu weer zo 9 maanden wel. Heb echt het gevoel alsof er geen moment tussen zit waarin ik niet zwanger ben geweest. Ik wil mijn lichaam terug 😭

één maand geleden

Reactie op Plofje98

Ik ben er echt klaar mee. Na de 30 weken geen zak aan. Heb ook echt het ge ...
Kan me goed voorstellen als deze kleine er uit is wacht ik weer anderhalf jaar en dan stop ik weer met de pil 😂 teminste dat is t plan maar als t langer duurt is t maar zo

één maand geleden

Reactie op Plofje98

Ik ben er echt klaar mee. Na de 30 weken geen zak aan. Heb ook echt het ge ...
Haha dit voel ik zo, zelfs zonder dreumes in huis, maar vind het gewoon überhaupt érg lang duren. Ik ben nu 30 weken zwanger en moet nog 2,5 weken tot mn verlof en kijk daar ook gewoon zo naar uit. M’n weekenden voelen elke keer te kort en ik kijk er zo naar uit om de hele dag een beetje om te keutelen. Met misschien nog 10-12 weken voelt het niet als ‘de laatste loodjes’ want klinkt nog als een eeuwigheid haha

één maand geleden

Reactie op roos9534

Haha dit voel ik zo, zelfs zonder dreumes in huis, maar vind het gewoon übe ...
Ja erg he. Ik ben nu 33 weken dus heb zelf wel het gevoel dat het einde in zicht komt. Maar ben echt klaar. Wil niet meer 😭

één maand geleden

30 weken van een tweeling, zo spannend allemaal!!

één maand geleden

33+ 1 vandaag. Ben r klaar mee.

één maand geleden

Yaay ik ben ook 21 12 uitgerekend ✨ ik slaap tegenwoordig met loop quiet earbuds btw 🤣zodat ik niet overal wakker van wordt. Dat is echt een life saver en daardoor sta ik niet meteen 3-0 achter elke ochtend. Ik merk vooral dat ik meer moeite krijg met lopen, echt een waggelende eend al 🫣 nog 4 weekjes overleven tot het verlof

één maand geleden

Reactie op Vaalezje

30 weken van een tweeling, zo spannend allemaal!!
Wat een mooie buik 🫶

één maand geleden

Reactie op xmisuzu

Yaay ik ben ook 21 12 uitgerekend ✨ ik slaap tegenwoordig met loop quiet ea ...
Oh wat leuk dit moeten we update houden zodat we weten hoeveel we schelen straks met de exacte datum haha, ik ben ook zo snel overprikkeld nu ik wat vermoeiender ben door het slecht slapen zo jaloers op me man 😂 ik zit nu ziekte wet ivm bekken instabiliteit maar nog ff knallen jij tot de tiende november dat begint onze zwangerschaps verlof 🥹🫶

één maand geleden

Hier precies 33 weken vandaag en het voelt als laatste loodjes (bekkenpijn, lage bloeddruk dus veel duizelig, moe, slecht slapen) en dat is soms best zwaar met een peuter erbij die lekker in de puberfase zit 🥲😅 maar het kan nog wel 9 weken duren dus moet het nog ff volhouden 🙃

één maand geleden

Reactie op ellebelj

Hier precies 33 weken vandaag en het voelt als laatste loodjes (bekkenpijn, ...
Pff ik voel je volledig 🥹🫶 succes met de laatste lootjes alles komt goed zodra de tweede wonder er uit is zijn we weer vrolijk en kunnen we eindenlijk eens drie uurtjes (met geluk ) even goed liggen en door slapen zonder gedraai en gepuf 😮‍💨😂