63 Reacties

één maand geleden

Hier 32+2 van ons eerste kindje en het wordt wel wat zwaarder nu. Buik zit in de weg,slapen is een uitdaging en de harde buiken nemen wel wat toe. Maar we kunnen gaan aftellen 😃 Ik ben 7 december uitgerekend maar door m'n leeftijd (41) en m'n baby die qua groei voorloopt is de kans groot dat ze bij 38 weken gaan inleiden

één maand geleden

33+1 vandaag 🤰🏼 1 december uitgerekend Vandaag geregistreerd partnerschap dus dat is wel een leuke mijlpaal. Na donderdag verlof en kijk er zoooo naar uit 🫣 Echt klaar met werk nu sinds 2 weken begint het op werk echt zwaar te worden

één maand geleden

Ik ben 30+5 18 dec uitgerekend, maar er totaal nog niet klaar voor 😂 gelukkig eigenlijk nergens last van, alleen heb ik wel constant tiltelde vinger door wat vocht dat ik vasthoudt blijkbaar (het is niet te zien). Verder wordt ik daar dan ook vaak wakker van, maar als ik zo een beetje lees slaap ik nog redelijk goed! Wij zijn aan het verbouwen en het is echt nog niet af. Het is me eerste kindje en vind het dus best lastig met wat ik allemaal nodig heb. Vooral omdat we nu bij me vader wonen en alles in dozen zit. Heb wel alles wat ik heb voor de baby opgeschreven, maar toch heb ik het idee dat ik het overzicht verlies. Verder werk ik gewoon nog fulltime in mijn eigen hondentrimsalon. Vorige week vroeg me vriend wanneer ik het nu eindelijk wat rustiger krijg. Ik dacht dat het mooi geleidelijk afliep met klanten maar het is nog steeds super druk. Maar over een weekje een paar dagen vrij! Herfstvakantie!!

één maand geleden

Reactie op Vaalezje

30 weken van een tweeling, zo spannend allemaal!!
Hier ook 🫶

één maand geleden

31+4 vandaag. Sommige dagen gaat het beter andere dagen wat minder. In het algemeen wel ok . Slapen is wel wat moeilijk omdat ik niet veel keuzes meer heb alleen linker en rechterkant nog 🙄😁

één maand geleden

Hee! Ik ben 31+5 , buik begint nu wel echt in de weg te zitten en waggel als een pinguïn de dag door hahah. Werk nu halve dagen ipv 40 uur in de week. Met deze week mee gerekend nog maar 4 weken werken. Probeer er 4 weken van te voren uit te gaan. In de week van 10 dec hopen we onze 1e te verwelkomen. Ene nacht slaap ik beter dan de andere, en heb last van isias. We bikkelen rustig aan de laatste weken door. Mag echt niet klagen. Vanaf dag 1 geen klachten gehad, niet misselijk niks.

één maand geleden

Reactie op Nara999

Hier 32+2 van ons eerste kindje en het wordt wel wat zwaarder nu. Buik zit ...
Jeetje wat fijn dat je toch nog een prachtige kindje kan verwachten hoop dat je een goede bevalling zal hebben succes met de laatste lootjes 🫶❤️

één maand geleden

Hoi allemaal! Ik ben ook 18 december uitgerekend, 30+5. Het wordt fysiek een stuk zwaarder. Ik moet nog 4 weken werken in de horeca. Vind het pittig! Gelukkig voel ik mij sinds 4 weken gelukkig weer goed.. Zeker ook met een stuiterbal van bijna 2 om mij heen, maar we zijn er bijna dames! Onze kerst ziet er hopelijk allemaal anders uit en uiterlijk pas 1 januari haha. Zet hem op dames!!🩷🩵

één maand geleden

Hier gaat het wel prima, rustig aandoen en elke week weer een stukje dichterbij de baby! Ik zit al een tijdje in de ziektewet en ga 2x per week ongeveer 2-3 uur naar mijn werk op therapeutische basis. Ik noem dit zelf nog niet de laatste loodjes, mijn dochter is geboren bij 41 weken dus wie weet duurt het nu nog een hele tijd. Doorslapen gebeurt hier nooit met mijn dochter maar dat houd ik wel vol en de babykamer krijgt deze week behang dus dat is superfijn!

één maand geleden

Reactie op xxnatasjaxx1

Ik ben 30+5 18 dec uitgerekend, maar er totaal nog niet klaar voor 😂 geluk ...
Nou zolang het kan lekker blijven werken maar probeer soms wel je rust te nemen is echt belangrijk, voor de rest hoop ik dat je t overzicht weer kan krijgen na maten je gesetteld bent ❤️

één maand geleden

Reactie op Cwjnsn

33+1 vandaag 🤰🏼 1 december uitgerekend Vandaag geregistreerd partnersch ...
Oehhh spannenddd bijnaaa zo ver dus ❤️ geniet van de laatste lootjes en neem je rust

één maand geleden

Reactie op HazalÖzge

31+4 vandaag. Sommige dagen gaat het beter andere dagen wat minder. In het ...
Dit is voor mij ook zo een struggle haha

één maand geleden

Reactie op bloempje96

Hee! Ik ben 31+5 , buik begint nu wel echt in de weg te zitten en waggel al ...
Succes met de laatste lootjes ik moest verplicht 6 weeken van te voren opnemen begint op 10 november zit nu ziektewet wegends bekkeninstabiliteid helaas

één maand geleden

Reactie op MamaVanTweeBoys1998

Succes met de laatste lootjes ik moest verplicht 6 weeken van te voren opne ...
Dankjewel! ❤️ jij net zo! Oei dat is wel minder. Hoop dat je niet te veel last nog krijgt!

één maand geleden

Succes met de laatste lootjes ik moest verplicht 6 weeken van te voren opne ...
Yes ik ga ook 10 nov met verlof ik wil eigenlijk nu al met verlof tho 🤣🤣🤣

één maand geleden

Hier al 2 weken in de ziektewet en ga waarschijnlijk ook niet meer werken tot aan mn verlof. Verveel me kapot dus als iemand tips heeft voor activiteiten in huis die je liggend kan doen😜

één maand geleden

Reactie op Esmeralda🥰

Hier al 2 weken in de ziektewet en ga waarschijnlijk ook niet meer werken t ...
Ik ook ziekte wet wegends bekkeninstabiliteit zit nu al twee weeken thuis 😂 maarja huishouden koken en me jongste van 5 t gaat allemaal door dus vervelen doe ik niet haha

één maand geleden

Ik ook ziekte wet wegends bekkeninstabiliteit zit nu al twee weeken thuis � ...
Haha fijn dat je je niet verveelt. Mijn vriend draait het huishouden 100%. Ben 1.5 week geleden geopereerd dus wou dat ik wat kon😒

één maand geleden

Reactie op Esmeralda🥰

Haha fijn dat je je niet verveelt. Mijn vriend draait het huishouden 100%. ...
Oh jeetje nee dan gaat het idd niet ik zou series kijken of gewoon spelletjes spelen op je telefoon haha

één maand geleden

hier nu precies 32 weekies. over 2 weken eindelijk met verlof. Ik heb t zo zwaar, bekken instabiliteit, extreme vermoeidheid etc. Ik doe nog een opleiding en stage, maar stage heb ik nu echt al moeten stoppen.