63 Reacties
één maand geleden
Reactie op debbie32
33 +1 vandaag ben het wel beetje zat en vanavond wil ik alleen maar huilen ...
Zijn de hormonen slaaptekort alles even teveel ik zou zeggen kijk een huil film en laat t even naar buiten komen soms hebben we dat gewoon even nodig ❤️
één maand geleden
Reactie op xmisuzu
Misschien van die moeilijke kleurplaten ofzo 🤣 hoewel ik daar het geduld m ...
Hahaha goeie! Kan alleen niet zittend dus die zou ik dan liggend moeten doen🤣
één maand geleden
Ik ben nu 31+2 en sinds eergisteren opgenomen in het ziekenhuis.
We gingen voor een controle ctg + urine check. Wat bleek, mijn baarmoedermond te kort te zijn + test wees uit op een vroeggeboorte.
Weeenremmers gekregen en meteen begonnen met een kuur voor de longrijpers voor de baby.
Ze kunnen niks garenderen maar ze zal eerder komen. Nu volledige bedrust..
ik een emotioneel wrak.. zo ontzettend schrikken.
één maand geleden
Reactie op Fennaaar
We gingen ...
Hopenlijk komt alles goed succes met de laatste lootjes 🥹
één maand geleden
Reactie op Fennaaar
We gingen ...
Ik heb drie weken geleden precies hetzelfde meegemaakt. Ik werd onderzocht omdat ik weeen kreeg en toen bleek het dat mijn baarmoeder mond te kort was. Zij dachten dat ik binnen 10 dagen zou bevallen maar we zijn nu gelukkig 3 weken verder en ze zit nog binnen
één maand geleden
33+2 en m'n hartslag is sinds een paar dagen echt gigantisch hoog.. net 129 gemeten. Ook een enorme druk op m'n borst. Huisarts belt als het goed is om 2 uur terug. Baby beweegt goed gelukkig
één maand geleden
Reactie op assiyae
Ik heb drie weken geleden precies hetzelfde meegemaakt. Ik werd onderzocht ...
Wat “fijn” om te lezen… voor mij een geruststelling! Al weet je nooit hoe het lopen gaat! Hoe gaat het nu met jou?? Hoelang ben je in het ziekenhuis moeten blijven? Mijn beeld rommelt nogal..
één maand geleden
Reactie op xmisuzu
Morgen 31 weken, voel mij echt beroerd vandaag. Misselijk achtig maar ik he ...
Hoop dat je je nu wat beter voelt ik heb super veel last van me bekken instabiliteit veel pijn steken bij de meeste bewegingen die ik doen
één maand geleden
Vandaag 33 weken en baal zo erg. Tot voor kort ging alles goed maar nu is er toch nog zwangerschapsdiabetes vastgesteld. Bij 24 weken was de test goed maar omdat de baby bij de groeiecho op p93 zat opnieuw getest en helaas nu verhoogde suiker. Dus nu zoeken wat ik best eet. Komt wel goed. Maar sinds enkele dagen ook nog hoge bloeddruk en door m'n leeftijd heb ik al meer kans op zwangerschapsvergiftiging . Nu ben ik dus medisch geworden. Buiten dat ook onwijs veel pijntjes dus het is even een baaldag. Gelukkig kunnen we allemaal aftellen,lieve dames. Zwanger zijn is gewoon soms zo zwaar... 😅
één maand geleden
Reactie op Nara999
Vandaag 33 weken en baal zo erg. Tot voor kort ging alles goed maar nu is e ...
Oh wat naar dat het dan toch nog zo gedraaid is 🥹 hopenlijk zal het allemaal meevallen en zullen de laatste weekjes je met gemak afgaan ❤️🫶
één maand geleden
Reactie op xmisuzu
Hoe gaat het nu ?
Nog steeds even erg. Dokter zei enkel "hoort bij de zwangerschap, bel maar terug als het erger word". 🫠
één maand geleden
Reactie op Fennaaar
We gingen ...
Heyy , ik had dit met 27 weken. Baarmoederhals was opeens verkort en kreeg ook al die medicatie. Die test was wel negatief bij mij. Daarna al die tijd rust gehad en vanaf week 32 dacht ik ik ga heel zachtjes aan iets meer doen ( 4 dingetjes afwassen , kleding vouwen en strijken ( op de zwangerschap bal ) tot ik met 32+4 of 5 de baby minder leek te voelen en wat kleine krampjes had. Ik bleek opeens 2 cm te hebben en bmh weer heel kort geworden. Weer de remmers en longrijpingen en na paar dagen ziekenhuis dachten we even dat ik vruchtwater langzaam aan het verliezen was maar die test was ook negatief gelukkig ( dus het was gewoon slijm en geen vruchtwater ). Ik mocht naar huis en moet heel laag drempelig bellen. In het ziekenhuis stortte ik ook opeens in omdat mijn hele zwangerschap al heel zwaar is en alles gaat niet lekker zeg maar. Ze boden aan om een gesprek met de kinderarts en die heb ik al mijn vragen kunnen stellen en heeft me echt heel erg gerust gesteld waardoor ik überhaupt zelf naar huis durfde! Als je wil praten kan je me toevoegen hier op de app. Het is echt wel zwaar maar hij beslist nu wanneer hij komt .. ik kan alleen maar rusten en ziekenhuis ctg’ s enz en verder kunnen we hem niet meer tegen houden. Als die komt , komt die 💙