63 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op xmisuzu

Heb je ook de baby laten controleren bij de VK ?
Nee, die kon niks met de informatie die ik gaf. In de ochtend gaf ze aan dat het eerder een kwestie is voor de huisarts, gezien dat de enige klachten waren/zijn. Huisarts bleek dus compleet nutteloos. Terug VK gebeld, en vond het niet zorgelijk, dus t zal wel 馃檮 Ik ga t morgen nog een keer aankaarten bij ze, heb dan toch een afspraak.

茅茅n maand geleden

Reactie op Riley Sheai

Nee, die kon niks met de informatie die ik gaf. In de ochtend gaf ze aan da ...
Nou wat gek allemaal zeg. Bloeddruk verder wel netjes. ?

24 dagen geleden

Reactie op xmisuzu

Nou wat gek allemaal zeg. Bloeddruk verder wel netjes. ?
Die was verhoogd wel. Gisteren hebben ze me toch doorgestuurd naar de spoed. Bloed geprikt en CT scan gehad.nZe dachten aan een long embolie omdat die waardes ook sterk verhoogd waren, maar dat was (gelukkig) niet het geval. Ook geen zwangerschaps vergiftiging. Daarna door gestuurd naar de gynaecoloog, hartfilmpje gemaakt van de kleine. Met haar is ook alles super. Apparaat meette wel veel harde buiken. En ook weeen/krampen. Echter weten we geen van alle of het van m'n PDS afkomt of mn baarmoeder. Voor de rest zeiden ze nog dat mn baarmoeder enorm op m'n hart en longen drukt. Dus het is allemaal even verder afzien wat er gaat gebeuren en hoe lang m'n hart en longen het gaan trekken nog. M'n meisje is in iedergeval gezond, en dat is het belangrijkste