10 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou als ik jou was aan de bel trekken voor de zekerheid want dit is niet goed en nee zou niet door de sex moeten komen want wij kunnen ook wel ruig zijn in bed maar als het goed zit zit het goed en kan het door sex niet verliezen

2 jaar geleden

Hi, ik heb vorige maand hetzelfde gehad, maar wil je echt niet bang maken ofzo. Mocht het inderdaad een miskraam zijn kan dit niet door de seks komen gaf de vk aan. Het zou alleen kunnen dat het vruchtje eerder loslaat door de seks, aangezien een orgasme ‘hetzelfde is’ als weeën. Dus als het een miskraam is, was dit sowieso gebeurd, alleen misschien 1/2 dagen later. Sterkte! Hopen dat het niks is….🍀❤️

2 jaar geleden

Hey door sex kan je contactbloeding hebben zoek het op! Soms kan het veel zijn. Ik heb het zelf ook gehad 1 dag na sex maar het zette niet door. Verlies je stolsels?? Want dan gaat het idd slechte kant op. Bel sws de vk of huishartsenpost! Als het niet door zet kan het idd door de sex komen

2 jaar geleden

Ze zeggen dat je door seks geen miskraam kan krijgen, en dat denk ik ook niet. Maar heb wel vaker gelezen dat een miskraam na seks doorzette/bloeding begon. Dus in zoverre denk ik dat het wel kan triggeren om “los te laten”. Dus niet de oorzaak (want dat is vaak een aanlegfout). Sterkte! Ik zou sowieso de vk morgen bellen voor een extra echo, want wie weet is het enkel een contactbloeding🙏🏻

2 jaar geleden

Hey door seks kan je geen miskraam krijgen, wel kan het zo zijn dat er al eerder een miskraam gaande was en dat de seks een duwtje heeft gegeven om de bloeding op gang te laten komen. heel veel sterkte als dit zo is 😓🩷 Is het misschien een idee om de VK te bellen en dit aan te geven zodat je misschien eerder een echo krijgt?

2 jaar geleden

Helaas is het echt een miskraam... Nog steeds heftige krampen en bloed verlies met stolsels en slijm😞😭 Zo verdrietig!!! Dit was mijn eerste zwangerschap en hoopte zo dat het allemaal goed zou gaan!!

2 jaar geleden

Reactie op MichelleMooy

Helaas is het echt een miskraam... Nog steeds heftige krampen en bloed verl ...
Ah heel veel sterkte 🥀😞

2 jaar geleden

Reactie op MichelleMooy

Super verdrietig van jullie miskraam. Maar ik wil je wel op je hart drukken dat het nooit door seks kan komen. Dus dat het gewoon echt heel veel pech is meestal. Ik herken je gevoel heel erg. Mijn 1e zwangerschap liep ook uit op een miskraam. Neem je tijd om alles te verwerken. Het is niet niks🙏🏽🥰

2 jaar geleden

Reactie op MichelleMooy

Heel veel sterkte 😢❤️

2 jaar geleden

Het kan echt niet door seks komen inderdaad!!!! Zelf 3x een miskraam gehad en dat begon ook 1x na seks. Ik snap je gevoel maar waarschijnlijk weet je ergens dat dat niet kan. Heel verdrietig!! 🍀 maar je kunt er echtechtecht niets aa doen!! Zorg wel dat je je baarmoeder even laat checken door een VK of gyn of alles weg is, zo niet dan kun je ook nog heel nare bijwerkingen krijgen van de miskraam