15 Reacties
18 dagen geleden
Zal hier bij onze naasten via een foto in een app gestuurd worden of bellen. Verder hebben we een deken en speentje met haar naam erop☺️
18 dagen geleden
Bij ons krijgen ze het of via telefoon of via het geboorte kaartje te horen.
Moet ook zeggen dat nog niet iedereen weet wat het word bij ons alleen de naasten weten wat het word.
18 dagen geleden
Bij ons weten de meesten de naam van ons meisje al. Dit omdat we haar vernoemen naar mijn overleden nichtje. En mijn vader maakt de geboorte kaartjes. Dus bij ons zal het in een simpel berichtje zijn naar de rest toe.
18 dagen geleden
Wij hebben beide namen, beide zwangerschappen bekend gemaakt bij de zwangerschaps aankondiging😊 maar beide dochters hebben ook een geboortepakje met naam erop en dan een tekstje erbij die we na de geboorte doorsturen via Whatsapp (nadat er de dichtstbijzijnde familie gebeld hebben)
18 dagen geleden
Reactie op Chalot
Wij hebben niet Nederlands de naam al aan iedereen verteld en vind het zo l ...
Hier idd ook beide zwangerschappen de namen open en bloot gegooid 🤭
18 dagen geleden
Ik had de vorige keer een romper met lange mouwen met haar naam erop, broekje erbij aan en dat was haar geboortepakje. Die foto naar iedereen verstuurd. Maar toen was ons meisje geboren in augustus. Nu geen geboortepakje met naam, maar gaan we het gewoon in de tekst zetten in de app, of bellen of via geboortekaartje
18 dagen geleden
Wij hebben een mutsje met de naam erop!
De mensen die op bezoek komen zien het mutsje, de rest ziet het op een kaartje en de overige mensen krijgen het via een bericht of horen het wel via via 🙈
Mijn vriend en ik zijn de enige die de naam op dit moment weten, maar we kunnen natuurlijk niet wachten om het aan onze dichtstbijzijnde familie/vrienden te vertellen 💙
18 dagen geleden
Wij hebben bij de kindjes altijd een mutsje met naam gehad en de mensen die dichtbij stonden benaderde we altijd eerst via FaceTime en de rest via een berichtje. En dan wel lekker alles op z’n tijd, wanneer wij daar behoefte aan hadden.
Dat zal dit keer denk ik weer zo zijn :)
18 dagen geleden
Ik twijfel nog vet veel over namen 🙈🙈🙈 het is ellende… 31 weken zwanger. Bij mijn zoontje had ik de naam verklapt bij schoonfamilie helaas.
Iedereen is aan het vissen bij mijn zoon voor de naam… maar die weet hem niet en als we vragen wat hij voor mooie naam vind zegt die: zusje!
18 dagen geleden
Wij hebben het al aan iedereen verteld. Waarom geheim houden dachten wij? Kunnen we alvast goed oefenen. Alleen maar leuke reactie gehad dat we het al wilden vertellen
18 dagen geleden
Ik had een deken om haar heen gewikkeld met haar naam erop geborduurd.
Toen ze geboren was directe familie via de telefoon gebeld en verteld wat voor een geslacht en haar naam.
Hierna een appje rond naar de familie en vrienden met een foto van haar in de wieg met haar dekentje.
Kaartje stuurden wij 3 dagen erna op.