41 Reacties

14 dagen geleden

Esmé?

14 dagen geleden

Elise?

14 dagen geleden

Sophia? Is ook Spaans, internationaal en afgekort Soof.

14 dagen geleden

Reactie op Ber22

Esmé?
Leuke naam! Dit zou wel het dichtstbij komen bij de naam die hij mooi vindt. Benieuwd of hij esmeralda wil afkorten...

14 dagen geleden

Reactie op Mama Jort

Elise?
Ook leuk! Zat ik zelf ook aan te denken of Alicia of Alissa. Maar dat is dus weer niet zijn smaak😐

14 dagen geleden

Reactie op AnnaAdam

Sophia? Is ook Spaans, internationaal en afgekort Soof.
Ook heel leuk. Wel heel populair in NL en w.s. zitten er dan meerdere van in de klas. Dat vindt hij dan weer niet origineel genoeg🫣

14 dagen geleden

Reactie op Love27

Ook heel leuk. Wel heel populair in NL en w.s. zitten er dan meerdere van i ...
Ja wel een populaire naam helaas..

14 dagen geleden

Elisah

14 dagen geleden

Norah afgekort als Noortje

14 dagen geleden

Helena?

14 dagen geleden

Alexandra? En dan Alex als roepnaam. Spaans meisje wat ik ken heet zo😊

14 dagen geleden

Ik snap dat je er wakker van ligt! Wij hebben zelf ook pas net de naam besloten. Het gaf mij ook veel onrust. Is het een optie voor jullie om twee voornamen te geven? Bijvoorbeeld een kortere eerste naam en een langere (spaanse) tweede naam? En dan de kortere naam als roepnaam? Hopelijk komen jullie er snel uit samen, veel succes!

14 dagen geleden

Sofia of Feline/Felina

14 dagen geleden

Alisa, Elisa, Sophia, Elin, Naomi, Aimy...

14 dagen geleden

Vivien/Viviana (of iets dergelijks maar anders/langer geschreven)

14 dagen geleden

Je hebt ook zo’n app “ baby name “ en kan je samen met je partner baby namen swipen en krijg je melding als jullie een namen match hebben 😆

14 dagen geleden

Rosa?

14 dagen geleden

Olivia, Emilia, Florencia

14 dagen geleden

Rosalie? Afgekort Roos / Rosa. Bij de geboorte van ons vorige dochtertje geraakten we er ook niet aan uit. Lag er ook wakker van. Uiteindelijk bij de geboorte gekeken naar wat bij haar pastte... Bij de zwangerschap nu weten we het ook steeds nog niet 😅 lastig hé!

14 dagen geleden

Reactie op Love27

Ook heel leuk. Wel heel populair in NL en w.s. zitten er dan meerdere van i ...
Hier had ik het toevallig met een andere moeder op school. Dat er zeer weinig Emma’s en Sophie’s op school zitten ondanks de populaire naam, maar ze hebben wel een Fos én een Fosse, en 2 Ziggy’s in de klas dus dat een naam populair is zegt ook weer niets ;)