13 Reacties

één maand geleden

Liam vind ik prachtig... als ik een zoon zou hebben, dan zou zijn 2e naam Liam zijn . Chinees is het zeker niet. Ik denk vooral aan de hemsworth brothers uit Australië 😍. Misschien omdat de geboorte dichtbij komt dat je begint te twijfelen. Dat heb ik nu met mijn dochters naam. 1e keer wisten we het meteen en nu 2e dochter begin ik ook te twijfelen... Riley of toch Alyssa

één maand geleden

Mij doet gelijk denken aan one direction. Mooie naam.

één maand geleden

Liam is mooi. Het is één van de populairste jongensnamen in Nederland, begreep ik. Ik denk dat het normaal is dat je twijfelt, het is ook een groot ding, een kind een naam geven! Maar vooral voor gaan als jullie hem mooi vinden!

één maand geleden

Reactie op madelief09

Liam vind ik prachtig... als ik een zoon zou hebben, dan zou zijn 2e naam L ...
Alyassa heel mooi. Felina zou ik gekozen hebben maar geen dochters 😊

één maand geleden

Mijn zoon heet Liam. Wij vinden het een super leuke naam en het is niet Chinees haha. Het wordt vaak op zijn Engels uitgesproken uitgesproken

één maand geleden

Mijn neefje heet Liam ☺️ vind hele leuke naam

één maand geleden

Héle leuke naam! :-)

één maand geleden

Heel mooi!

één maand geleden

Hadden hem ook op ons lijstje, maar m’n neefje die dit jaar geboren is heet Lias. Dus dat vonden we teveel op elkaar lijken. Wel heel erg leuk!!

één maand geleden

Mooie naam. Erg populair in veel van Europa, dus ook in het buitenland zal hij geen moeite er mee hebben.

één maand geleden

Haha, ik denk niet dat iemand het als Chinees ziet, ik vind het een heel Engelse naam. Doet me denken aan One Direction ;)

één maand geleden

Ik vind hem teveel voorkomen sinds een tijdje. Wel een super mooie naam, maar wij hebben liever een naam die je wat minder hoort.

één maand geleden

Geen Chinese naam hoor, heel Engels. Gewoon leuk. Het is ook niet Li-am, zoals we het in NL wellicht een beetje uitspreken, maar officieel wat vloeiender en op zijn Engels.