7 Reacties

2 maanden geleden

Misschien een idee om twee namen te gebruiken?

2 maanden geleden

Reactie op Leynaa

Misschien een idee om twee namen te gebruiken?
De 2 namen samen vind ik ook niet echt een leuke combi & dan is de volgende discussie wat is dan haar roepnaam. Ook gek als ik het een zeg en hij de ander

2 maanden geleden

Reactie op kusjestanja

De 2 namen samen vind ik ook niet echt een leuke combi & dan is de volg ...
Ik heb twee namen en mijn moeder noemde mij zo vaak bij mijn 2e naam. Roepnaam is gewoon m’n eerste naam maar mijn 2e naam word ook gewoon veel gebruikt. Dus kan prima dat jij dan de 2e naam meer gebruikt hoor. Ik heb het nooit als raar gezien maar juist super leuk

2 maanden geleden

Hi, Ik heb dat nu ook.... Onze zoon is stilgeboren in januari en zijn naam is Jesurun. Ik vind dit zo'n geweldige prachtige lieve naam .... Nu zijn we in verwachting van onze 2de zoon (24 weken) en mijn man kwam heel vroeg in de zwangerschap met de naam Jeduthun💜 ik was direct verliefd op de naam. Iets zei in mij.... dit past bij zijn grote broer💜 Nu zegt mijn man.... neeeh ben er nog niet helemaal overtuigd van. 😫😫😫😫😫😫😫 Hopelijk komen jullie eruit. Een van jullie twee moet uiteindelijk water bij de wijn doen.... zo ook wij 💙

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde gehad. Ik ben toch voor een andere naam gegaan waar we beiden enthousiast over zijn. Elke keer als ik zag dat hij gematigd reageerde deed me dat toch wel veel. Is immers ook zijn dochter. En ben nu ook hel blij met deze naam. 😊

2 maanden geleden

Herkenbaar hoor wij blijven hier ook cirkelen om telkens dezelfde namen en door de uitspraak van de naam ben ik telkens de gene die in twijfel schiet. (Luca met "uu of ou") Je hormonen maken het ook niet veel makkelijker om iets uit je hoofd te zetten haha. Ik ben het eens met wat hiervoor al gezegt is, iemand moet wellicht water bij de wijn doen óf er moet een andere wauw naam ontstaan waarvan je beiden denkt JA dat is hem. Uiteindelijk is die eerste naam ergens toch favoriet van jullie samen geweest en dat was niet voor niks. Misschien toch nog eens samen heroverwegen waarom je man in dit geval niet meer enthousiast is over die 1e naam?

2 maanden geleden

Ik heb altijd gezegd als wij een zoon krijgen gaat hij Stijn heten. Mijn vriend vond dit geen leuke naam en het is uiteindelijk Tijn geworden. Stiekem vind ik deze naam ook veel mooier.