11 Reacties

vor einem Tag

Meisje: Lizzy, Vera, Sanne Jongen: Finn, Lars, Luke, Sven

vor einem Tag

Nora en James/Foss/Sem (jongen) of Nora en Romy/Mila/Jessie (meisje)

vor einem Tag

Meisje: Lotte, Lieke, Hanne of Hanna Jongen: Melle, Stijn

vor 20 Stunden

Leuke namen! Bedankt voor het meedenken. Zijn er meer mensen die er weinig gevoel bij blijven hebben? 🙈

vor 20 Stunden

Reactie op Sunny-

Leuke namen! Bedankt voor het meedenken. Zijn er meer mensen die er weinig ...
Wij komen er ook niet uit.. lijkt zo makkelijk, na 3 jongens nu een meisjesnaam bedenken, maar niets is dé naam.. Ik vrees dat we gaan beslissen als ze er is 🤪

vor 18 Stunden

Ik kan me ook voorstellen dat je het pas gaat voelen nadat je de keuze gemaakt hebt. Dat elke naam moet wennen. Wij willen vernoemen naar onze broers dus dat beperkt de keuze en is ergens wel fijn. De namen die je noemt, passen allemaal goed bij Nora en lekker kort. Je kunt ook Teske overwegen (iets minder populair) en Dex voor een jongen. Beide namen uit onze omgeving, heb ik aan moeten wennen maar vind ze inmiddels erg leuk. Succes met de keuze!

vor 18 Stunden

Reactie op Sunny-

Hier 32 weken zwanger van een jongen. Wij hebben ook nog geen naam. Niets vinden we goed genoeg haha

vor 18 Stunden

Mees, Bram?

vor 18 Stunden

Reactie op Sunny-

Ja ik heb hetzelfde met nu een meisjesnaam bedenken. We hebben dus al een Mees. Nora ook leuk, maar idd ik vind dus meerdere namen 'leuk' maar het gevoel van dit is m blijft weg ... Haha

vor 18 Stunden

Reactie op Sunny-

Hier ook nog steeds weinig gevoel bij de naam die we hebben gekozen. Voor mij voelt geen 1 naam 100% vertrouwd. Bij onze zoon wisten we het geslacht niet. Toen kon ik ook maar niet wennen aan de namen die we hadden gekozen. Maar na een paar dagen is jouw kindje gewoon de naam die je hebt gekozen en voelt het helemaal goed en vertrouwd. Althans, dat gebeurde bij ons. Ik heb hoop dat dat nu bij onze dochter ook zo gaat zijn ❤️

vor 13 Stunden

Reactie op Deetje22

Hier ook nog steeds weinig gevoel bij de naam die we hebben gekozen. Voor m ...
Misschien is dat het ook wel! Bij mn eerste wist ik het geslacht wel en had ik veel meer feeling met de naam. Fijn dat het bij jullie al snel goed voelde!