21 Reacties
3 dagen geleden
Mijn beste vriendinnetje heeft haar dochter Vera genoemd. Ook wel lekker hollands en kort!
2 dagen geleden
Nog eentje! Tess past ook leuk bij Maud!
Jet(te) vind ik ook een hele leuke naam! Krijg helaas mij man niet overtuigd😅
één dag geleden
Reactie op Sannie0924
Mees, Fem, Soof, Jet, Noa, Lois, Eef, Lou
Ik ben bijna 37 weken en we hebben ook geen naam. Mijn vriend en ik komen er serieus niet uit en hebben echt een hele andere smaak. Zo blijkt ook uit de namen van onze andere dochters die niet van ons samen zijn. Maaaar gister zat ik deze post maar weer is te bekijken in de hoop dat er misschien toch iets voorbij zou komen. En dat was er, ik appte het door en het was is een keer geen directe afwijzing. Lijkt erop dat we misschien wel dankzij deze post op zn minst een optie hebben......
één dag geleden
Reactie op Mamaannie
Ik ben bijna 37 weken en we hebben ook geen naam. Mijn vriend en ik komen e ...
Och wat leuk! Nu ben ik wel benieuwd over welke naam het gaat 😬 Hopelijk komen jullie eruit samen!
Bij ons wordt het ook eentje uit dit rijtje. Ben dikke 37 weken nu en zijn het ook pas sinds een paar weken eens😅
JoyceJoyce al uit over een naam?😊
één dag geleden
Reactie op Sannie0924
Och wat leuk! Nu ben ik wel benieuwd over welke naam het gaat 😬 Hopelijk k ...
Haha, nee wij zijn er nog steeds niet over uit 🙈
Ik ben ook wel heel benieuwd welke naam er voor jullie uitspringt 😅
één dag geleden
Reactie op Sannie0924
Och wat leuk! Nu ben ik wel benieuwd over welke naam het gaat 😬 Hopelijk k ...
Eef 😂 alle dochters die ik tot nu toe heb gesproken (sommige zijn al een stuk ouder) zijn ook positief dus lijkt voor het eerst een serieuze kanshebber.
Mijn vriend zei wel, ja tot eoa zogenaamde bner een kind krijgt met dezelfde naam. Haha hadden eerst Noa maar wijfelde heel erg, ook omdat het zo populair is. Toen kreeg Marieke Elsinga een meisje en die heeft haar dochter ook zo genoemd, en ik vind Marieke Elsinga stom. Dus toen viel hij volgens mijn zwangere logica en tot frustratie van mijn vriend af 😂🤣