5 Reacties

één maand geleden

Bij kaartje to go kun je allerlei producten bij bestellen. Ook een geboortebord dacht ik. Maar dat is misschien niet wat je zoekt.

één maand geleden

Reactie op NiTe

Bij kaartje to go kun je allerlei producten bij bestellen. Ook een geboorte ...
Dat is inderdaad niet wat ik zoek 🙈 Ik heb het kaartje verder zelf ontworpen via een andere site. Maar vraag me nu dus af hoe kan ik de naam in de juiste lettertype op het houte bord krijgen

één maand geleden

Wij hebben in ons dorp die stickers kan maken in elk formaat. Daar kun je gewoon een afbeelding/bestand aanleveren. Misschien zit zoiets ook wel bij jou in de buurt?

één maand geleden

Reactie op kusjestanja

Dat is inderdaad niet wat ik zoek 🙈 Ik heb het kaartje verder zelf ontworp ...
Je kan het ook uitprinten en dan uitknippen en dan als stensil erop schilderen. Maar een sticker is wel makkelijker 🤣

één maand geleden

Ik zou de letters schilderen. Stickers kunnen makkelijk loskomen en blijft niet mooi als je het bord weer binnen op een warmere plek legt (werking van hout) Je kunt de naam printen op gewoon papier in de gewenste maat en overtrekken met een stukje carbonpapier (bij elke hobbyzaak te vinden en ook online wel) Als je dit dan op het hout legt je a4tje er over en netjes overtrekken en uitwerken in de gewenste kleur met een penseel. Even goed aflakken en je hebt een mooi geheel en een blijvend bord.