Hoe overleef ik deze nacht..
Mijn dochter huilt ieder half uur. Haar hoofdje gloeit, maar nek voelt prima. Ik heb het idee dat ik alles al heb geprobeerd: voeden, schone luier, wiegen, pcm etc...
Normaal valt ze prima zelfstandig in slaap, maar dit is nu de 2e nacht dat ze zo erg loopt te spoken. Zullen het de tanden zijn of zal het te maken hebben met sprong 5... geen idee....
#ikwilslapennnnnn!
Ohhh meid... hier t zelfde..!!
Ik denk hier sprong 5 tandjes.. en de warmte.
Sprong 5 vind ik heftiger dan sprong 4. Hij is nu gewoon echt zn lichaam aan het ontdekken en heeft daardoor 0 rust.
Ik heb 2 nachten NIET geslapen. Ik word gek,dus ik voel je haha.
Er is een slaapregressie rond de 6 maanden, die ook samen kan vallen met sprong 5. Ze leren zoveel nieuwe dingen dat ‘normaal’ slapen even niet meer lukt. Ook kreeg ons kindje in dezelfde week haar eerste 2 tandjes😳 was echt even pittig, maar het is een fase! Nu ze er doorheen is slaapt zij (en wij) beter dan voorheen! ☺️
Pff bij ons ook al 3 dagen. Gelukkig niet ieder half uur maar iedere uur. A ...
Tot 2u gaat nu meestal goed maar erna is het ieder uur. Niet eens honger maar gewoon weer goed op buik leggen en speentje geven. Ik bedenk me iedere avond dat ik eerder naar bed moet.
Geen idee wat hier aan de hand is, maar elke nacht wordt ze ergens tussen 2:00 en 3:00 wakker en is dan minimaal 2 uur wakker 💀 echt klaarwakker, kletsend en al. Pff kill me.
Hier hetzelfde sprong 5 en toch een virusje ik dacht eerst ook tandjes! Nu geen koorts meer iets beter en de nachten wisselend hopelijk is het snel over!
Hier ook! In bed leggen was zelfstandig inslapen maar vanmiddag voor het eerst in maanden zelfs geen middagdut omdat ze niet wilde slapen. Jengelen in bed. Vanavond precies hetzelfde verhaal. Ik herken het totaal niet en ben er ook niet blij mee 😅