22 Reacties

6 maanden geleden

Gloeiend hoofdje klinkt wel als tandjes.. zielig! Voor jou en voor haar. Veel sterkte vannacht 🫂

6 maanden geleden

Misschien idee een zetpil te geven?

6 maanden geleden

Reactie op 9Anneriek

Misschien idee een zetpil te geven?
Ja heb ik gedaan. Ze heeft koorts ☹️

6 maanden geleden

Reactie op CVH2020

Ja heb ik gedaan. Ze heeft koorts ☹️
Hopelijk helpt het snel!

6 maanden geleden

Ohhh meid... hier t zelfde..!! Ik denk hier sprong 5 tandjes.. en de warmte. Sprong 5 vind ik heftiger dan sprong 4. Hij is nu gewoon echt zn lichaam aan het ontdekken en heeft daardoor 0 rust. Ik heb 2 nachten NIET geslapen. Ik word gek,dus ik voel je haha.

6 maanden geleden

Reactie op Nachtegaal

Ohhh meid... hier t zelfde..!! Ik denk hier sprong 5 tandjes.. en de war ...
Bah bah.. heftig he ! Ik ben nu echt een zombie op m'n werk 🙈

6 maanden geleden

Reactie op CVH2020

Bah bah.. heftig he ! Ik ben nu echt een zombie op m'n werk 🙈
Ohhh ook nog werken.. dat is pas pittig! Ik hoop dat je dag snel voorbij vliegt.

6 maanden geleden

Er is een slaapregressie rond de 6 maanden, die ook samen kan vallen met sprong 5. Ze leren zoveel nieuwe dingen dat ‘normaal’ slapen even niet meer lukt. Ook kreeg ons kindje in dezelfde week haar eerste 2 tandjes😳 was echt even pittig, maar het is een fase! Nu ze er doorheen is slaapt zij (en wij) beter dan voorheen! ☺️

6 maanden geleden

Vreselijk ja. Slaapregressie tijdens sprong 4 hier was elk half uur krijsen en dat 6 weken lang. Fantastisch 🙄🙈

6 maanden geleden

Wilde gok, maar het zou ook oorontsteking kunnen zijn.

6 maanden geleden

Pff bij ons ook al 3 dagen. Gelukkig niet ieder half uur maar iedere uur. Als dit meerdere weken duurt weet ik ook niet hoe ik het volhou.

6 maanden geleden

Reactie op Leenke

Pff bij ons ook al 3 dagen. Gelukkig niet ieder half uur maar iedere uur. A ...
Hoe is het nu bij jullie?

6 maanden geleden

Reactie op svs15

Er is een slaapregressie rond de 6 maanden, die ook samen kan vallen met sp ...
Hoelang heeft dat geduurd?

6 maanden geleden

Reactie op Nachtegaal

Ohhh meid... hier t zelfde..!! Ik denk hier sprong 5 tandjes.. en de war ...
Hoe is het bij jullie?

6 maanden geleden

Reactie op CVH2020

Hoe is het bij jullie?
Hoe is het ondertussen bij jou? Kun je een beetje bijslapen?

6 maanden geleden

Reactie op Infantulus

Hoe is het ondertussen bij jou? Kun je een beetje bijslapen?
Ze komt iedere 2 uur nu waarvan ze regelmatig echt wakker is een moeilijk om in slaap te komen. 5uur vaak klaar wakker🙄

6 maanden geleden

Reactie op Leenke

Pff bij ons ook al 3 dagen. Gelukkig niet ieder half uur maar iedere uur. A ...
Tot 2u gaat nu meestal goed maar erna is het ieder uur. Niet eens honger maar gewoon weer goed op buik leggen en speentje geven. Ik bedenk me iedere avond dat ik eerder naar bed moet.

6 maanden geleden

Geen idee wat hier aan de hand is, maar elke nacht wordt ze ergens tussen 2:00 en 3:00 wakker en is dan minimaal 2 uur wakker 💀 echt klaarwakker, kletsend en al. Pff kill me.

6 maanden geleden

Hier hetzelfde sprong 5 en toch een virusje ik dacht eerst ook tandjes! Nu geen koorts meer iets beter en de nachten wisselend hopelijk is het snel over!

6 maanden geleden

Hier ook! In bed leggen was zelfstandig inslapen maar vanmiddag voor het eerst in maanden zelfs geen middagdut omdat ze niet wilde slapen. Jengelen in bed. Vanavond precies hetzelfde verhaal. Ik herken het totaal niet en ben er ook niet blij mee 😅