144 Reacties

één maand geleden

02:23 dik een half uur wakker door misselijkheid en maagzuur. Ben zo moe, maar kan echt niet liggen nu 😭 heb maagzuurremmer genomen en zit rechtop in bed te wachten en hopen dat het werkt. De kleine is nu ook wakker en vindt het allemaal reuze gezellig. Wat een feest nacht 🫠

één maand geleden

Yessss hier ook wakker. Maagzuur, maagzuur en maagzuur. Vreselijk. Net ook een Rennie genomen. Viel bijna in slaap. Wordt m'n dochtertje wakker 🥲

één maand geleden

Hier ook een nachtbraker ook last van maagzuur ik heb beschermers gekregen maar die lijk vannacht niet te werken helaas… en Ojaa ik kan nu nog maar in 1 positie in slaap vallen 🥳🥲

één maand geleden

Wat vervelend, dat maagzuur! Ik heb er gelukkig ‘s nachts weinig last van (afkloppen). Wel wéér wakker, geen idee waarvan. Het bed is inmiddels volgebouwd met kussens omdat ik m’n draai niet meer kan vinden, dat helpt niet mee 😅

één maand geleden

Wat gezellig dit, allemaal wakker 🥲. Hier hetzelfde en geen pijl op te trekken waarom. Gelukkig idd geen maagzuur. Ik denk gewoon hormonen? Vaak naar de wc, oncomfortabel etc. Sinds ik zwanger ben heb ik sowieso veel intensere (en engere) dromen, dat helpt ook niet. Merk ook dat ik ineens agressieve gedachten kan krijgen, iets wat ik voorheen niet had. Soort oerinstinct dat inkickt? Sterkte allemaal!

één maand geleden

Hier nu voor de 2e keer wakker, eigenlijk is dat wel een hele goede nacht Ik was om 10uur gaan slapen... om 1 uur wakker, en nu om kwart over 5. Dit is eigenlijk een hele goede nacht. Ben ook wel een 3 of 4 keer per nacht wakker Om te plassen of wakker van de babyschopjes. Het is even wennen maar meestal slaap ik daarna ook wel weer. Vooral dat draai niet meer kunnen vinden heb ik ook steeds vaker. Ben nu 28+4

één maand geleden

Ik heb al 2-3 weken last dat ik niet kan slapen. Geen maagzuur, geen last van de baby maar gewoon niet moe! Overdag na paar uurtjes slaap valt het eigenlijk ook heel erg mee iedere dag.. snap er niks van! Gister bloeduitslagen gehad en daaruit kwam ik dat ik zelfs lichte bloedarmoede had, normaal ben je dan juist moe?! Anyway... ik heb m'n avond/nacht goed gebruikt en onze nieuwe slaapkamer behangt 😄

één maand geleden

Sterkte vannacht dames 🥲 ik ben echt doodmoe, heb geen dutje gedaan vandaag ondanks de super slechte nacht, dus hoop daar nu profijt van te hebben.

één maand geleden

Maagzuur slapeloosheid en de baby die druk is😫 Nog 9 weken en met een peuter erbij😮‍💨😮‍💨

één maand geleden

Reactie op wennie321

Maagzuur slapeloosheid en de baby die druk is😫 Nog 9 weken en met een peut ...
Oja en het vele plassen in de nacht😂

één maand geleden

Misselijk!!! En dat terwijl ik morgen mn laatste werkdag heb… Moet van VK vervroegd stoppen met werken omdat het lichamelijk en geestelijk niet goed gaat…

één maand geleden

Reactie op Vlinder22-02

Misselijk!!! En dat terwijl ik morgen mn laatste werkdag heb… Moet van VK v ...
Wat vervelend zo voor je laatste werkdag. Hopelijk lukt het om toch nog wat slaap te pakken en enigszins fit je laatste dag door te komen! Ik meld me ook maar weer 😅 Meestal wordt ik pas later in de nacht wakker, nu een keer vroeg gaan slapen en dan ben ik dus blijkbaar ook eerder wakker 😭 een peuter hier die haar hele bed had verbouwd op zoek naar een speentje en de baby is wild aan het trappelen. Ik heb net een beker warme melk op, dus hopelijk helpt dat om weer in slaap te komen (meestal duurt dat een uur of 2 🙄). Hopelijk een goeie nacht allemaal verder!

één maand geleden

Reactie op Vlinder22-02

Misselijk!!! En dat terwijl ik morgen mn laatste werkdag heb… Moet van VK v ...
Hopelijk gaat het beter als je stopt met werken. Niet kunnen slapen/ ‘s nachts wakker zijn, zo irritant. Alle problemen lijken dan ook 10x zo erg. 🤔

één maand geleden

Reactie op wennie321

Maagzuur slapeloosheid en de baby die druk is😫 Nog 9 weken en met een peut ...
Pfff +1 hier. Idd ook nog het vele plassen. Ben blij met 4-5 uur slaap… En een driftige peuter overdag 😴 😥

één maand geleden

Ik heb ongeveer een uur wakker gelegen en wilde me net hier komen melden, toen ik kennelijk weer in slaap ben gevallen 😴 wel ook weer vaak wakker door bekkenpijn bij het draaien pfff. Dit kind kan maar beter fantastisch leuk zijn 😂❤️

één maand geleden

Pffff echt zo’n vreselijke nacht weer dit. Ergste maagzuur tot nu toe en enorm drukke baby. Wordt een pittige dag vandaag 😴

één maand geleden

Mijn vriend en ik wonen nog niet samen en bij hem slaap ik elke nacht zoo slecht. Ben dan wel 3 a 4 keer per nacht wakker, heb veel pijn En nu slaap ik al 3 nachten thuis, ik slaap zooo lekker Vanacht echt de lamgste nacht sinds tijden.... heb 6 en een half uur achter elkaar geslapen Wauwie Ik mis mijn vriend echt wel maar tegelijkertijd vind ik het zooo fijn om thuis te slapen 😲😪

één maand geleden

Reactie op Lelie1991

Mijn vriend en ik wonen nog niet samen en bij hem slaap ik elke nacht zoo s ...
Soms slaapt je eigen bed het lekkerst 😅 Pff dat vroeg wakker worden vind ik ook niks.

één maand geleden

Reactie op Lelie1991

Mijn vriend en ik wonen nog niet samen en bij hem slaap ik elke nacht zoo s ...
Ik snap je wel, ik slaap alleen ook het lekkerst. Heel ongezellig, maar af en toe crash ik even op de logeerkamer als ik echt doodop ben (hoewel dat geen garantie is voor een goeie nacht). Ik heb vannacht voor het eerst zowaar een nacht doorgeslapen 🥳 (alsnog maar van 11 tot 5, maar al stukken beter dan andere nachten ).

één maand geleden

Ik heb elke nacht krampen in mijn heupen/bovenbenen waardoor ik 100x van links naar rechts draai en op een gegeven moment helemaal niet meer weet hoe ik moet liggen.. heel frustrerend. En al weken een dichte neus met slapen. Echt super allemaal 🤣