12 Reacties
5 dagen geleden
Mijn 2de bevalling begon met hevige lage rugpijn. Ze dachten bij mij toen aan blaasontsteking. Adviseerde een kruik en paracetamol en te gaan slapen.. 4 uur later ben ik bevallen. Het kan dus wel een symptoom zijn. Ik zou zelf wel bellen als dit echt aanhoudt en je er niet van kan slapen..
5 dagen geleden
Ik zeg altijd. Als je het niet vertrouwd gewoon bellen. Vanuit jou klachten/ symptomen krijg je dan adviezen. Daarbij liever een keer te vaak bellen dan te laat
5 dagen geleden
Niet bezwaard voelen en gewoon bellen! Je hebt twee kindjes waar je aan moet denken ook en zij hebben er last van als er wel iets aan de hand is.
Een extra ctg is zo gemaakt! Je bent medisch vanwege je twee kleintjes, dus de drempel voelt hoger. Maar zij krijgen ervoor betaald om goed voor jou te zorgen. Het is niet dat ze dat vrijwillig doen. ☺️
5 dagen geleden
Ik zou gaan bellen ik heb zelf bij mijn 1ste bevalling rug weeën gehad zo is deze begonnen dus zou wel bellen.
5 dagen geleden
Je gevoel zegt vaak het beste wat je moet doen. Je typt hier de twijfel, dus bel voor de zekerheid ✌️
5 dagen geleden
Nou het was gelukkig vals alarm. Ik leek op de CTG rugweeën te hebben maar dit nam na 2 uur af en geen ontsluiting. Ik mocht weer lekker naar huis. Fijne nacht 😘
2 dagen geleden
Reactie op 2e kindje1
Hoe gaat het nu met je ?
Ik ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest omdat ik nogsteeds veel last had van m'n onderrug en nu ook onderbuik. Maar geen ontsluiting nog.. Ik vind het zo lastig om te bepalen wat dan wel echt weeën zijn, ik had vannacht ook getimed en daaruit kwam 'actieve bevalling' 😅 Het ziekenhuis is wel heel fijn hoor ze zeggen ook bij twijfel gewoon weer bellen liever te vaak hier dan te laat. Ze denken dat mijn lichaam het erg zwaar heeft door de twee kindjes, ben ook maar 1.60. Lief dat je het vraagt'😘
2 dagen geleden
Reactie op annabelvdv
Ik ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest omdat ik nogsteeds veel last ...
Nou inderdaad.. beter teveel dan te laat . Hopen dat je het nog even kan volhouden 🥰🥰