Hoi!
Ik ben 35+1 van een tweeling. Ze zijn beide groot, het meisje gemiddeld jongetje boven gemiddeld. Zelf ben ik klein dus heb een flinke buik. Ik heb meerdere klachten sinds enkele uren waarvan ik me afvraag of dit past bij een naderende bevalling. Alleen deze klachten zijn niet klachten die ik perse herken als zijnde passend bij een naderende bevalling. Misschien jullie wel?
- Hevige lage rugpijn. Blijft aanhouden en komt niet in vlagen. Ik heb er een kruik op maar de pijn neemt niet af.
- Scherpe steekjes dichtbij rechter lies. Ze komen zo nu en dan niet regelmatig en duren enkele seconden.
- Mijn onderbuik spant samen dit duurt dan ongeveer een minuut en dan ontspant het weer. Eerder oncomfortabel dan pijnlijk.
Ik heb afgelopen week 1 dag en nacht in het ziekenhuis gelegen omdat ze dachten dat ik zou kunnen bevallen. Zelf had ik niet het gevoel dat het zover was. Ze gaven aan het thuis in de gaten te houden en wanneer ik pijnlijke terugkerende krampen in mijn buik zou krijgen ik opnieuw contact op moest nemen. Mede doordat het vals alarm was voel ik me echt bezwaard om nu alweer te gaan bellen.. Wat denken jullie?