16 Reacties

2 maanden geleden

Vond ik wel, leuke box

2 maanden geleden

Ik vond het ook een leuke box 😊

2 maanden geleden

Ik heb m ook gehaald, helaas geen gender neutrale box dus heb nu allemaal roze spulletjes terwijl er een jongen op komst is 😅 verder wel prima box, vooral fijn dat er ipv testers gewoon een grote tube/fles in zat

2 maanden geleden

Ik vond het ook een leuke box, zeker de moeite waard. Maar ik gebruik voor onze dochter ook al naif en weleda. Ik had verder idd wel geluk met de boxpakjes die erin zaten, qua geslacht van onze baby

2 maanden geleden

Is dit alleen een box voor meisjes? Aangezien ik een jongen krijg en me huis al vol genoeg is🤣

2 maanden geleden

Reactie op Littlebutterfly

Is dit alleen een box voor meisjes? Aangezien ik een jongen krijg en me hui ...
Nee je hebt verschillende inhoud Je zou even kunnen vragen of ze een jongensbox hebben. Sommige hebben dat gevraagd en gekregen

2 maanden geleden

Reactie op Sas-91

Ik heb m ook gehaald, helaas geen gender neutrale box dus heb nu allemaal r ...
Bij mij andersom een jongentjes box gekregen terwijl ik een meisje krijg. Gelukkig wel een neefje die het past

2 maanden geleden

Reactie op M_1986

Nee je hebt verschillende inhoud Je zou even kunnen vragen of ze een jong ...
Ah dankje!

2 maanden geleden

Leuke en nuttige box, minder troep (reclame) dan in sommige andere boxen. De inhoud zal verschillen, ik had geen boxpakjes er in zitten, wel weer washandjes en slabbetjes, maar voornamelijk verzorgingsproducten.

2 maanden geleden

Ik heb hem een tijdje geleden aangevraagd maar heb nog geen bevestiging gehad

2 maanden geleden

Ik vond het de moeite niet waard en best misleidend hoe het geadverteerd wordt. Maar dit was ong een jaar geleden. Toen was er ook een topic over en de meeste dames waren er echt niet over te spreken. Maar misschien is er intussen wat aangepast, omdat iedereen hier positiever is :)

2 maanden geleden

Ik vond het een leuke box. - luiers - wedela tube combi shampoo/ douche - knijpfruitje - badkapje wit/ zwarte stippen - washandje - zinc zalf tube naif - bibs speen - paarse muisjes Dat was mijn inhoud.

2 maanden geleden

Leuke box! Ik had alleen de boxpakjes en had persoonlijk liever wat anders daarvoor in de plaats gehad 😊

2 maanden geleden

Ik heb hem inmiddels ook gehaald! Hij was bijna nergens meer op voorraad, maar de laatste winkel in de buurt die hem belde had er nog eentje liggen. Bij mij zat er in: - luiers - wedela shampoo/ douchegel - kortingsbonnen - knijpfruit - roze en wit met groene boxpakjes - washandje little Dutch - zinc zalf tube naif - bibs speen - feestmuisjes

2 maanden geleden

Had er nog nooit van gehoord maar heb me nu ingeschreven voor de wachtlijst

2 maanden geleden

Voor mij de moeite waard