31 Reacties

25 dagen geleden

Ons lijstje was: Jonah Liam Mathias Dani Onze eerste heet Jonah, een broertje zou Mathias gaan heten. Maar het word een meisje

25 dagen geleden

Op ons lijstje Stond Harvey Blake Luke Morgan (Engelse uitspraak) Jaivey

25 dagen geleden

Wij hadden Senna, James, Jonas, Jonah en Jordan op ons lijstje staan. Uiteindelijk twijfelde we vooral tussen Senna en Jordan maar het wordt toch Senna 💙 We hebben al een meisje en jongetje, Maeve en Luca.

24 dagen geleden

Wij hebben een zoon Jonah en een dochter Sarah. Krijgen nu weer een zoon en onze top 3 namen nu is luca, lewis, james

24 dagen geleden

Weten niet wat we krijgen. Keesje of Bonnie voor meisje (Ko)os voor een jongen bij ons. Dit was het lijstje. Namen Ollie Cor Frenkie Freddie Leah Keesje Sally Poppy Molly Dirkje Frankie Gijs Lenny Kalle Toon Suki Koos

24 dagen geleden

Jongensnamen vonden wij ook lastig. Bij ons stonden deze namen op het lijstje: Charlie / Charly Jayce Daley Riley Kyan Zayn Lowen Wij krijgen een dochter en toevallig hadden we al een aantal jaar geleden “de” meisjesnaam.

24 dagen geleden

Luca / Luka Jonas Joah Jonah Luuk Noah Naud Pim Fedde

24 dagen geleden

Ons lijstje was Sepp Noël Mees Jonah We hebben uiteindelijk een combi gemaakt met Sepp Noël, dat word de naam van onze zoon😊

23 dagen geleden

Jongens namen was hier ook een drama. Na 3 maanden “strijden” hebben wij eindelijk een naam. Ook niet meerdere, maar echt eentje. Haha, we doen t niet meer, tis goed zo die ene naam 😂👀

15 dagen geleden

Hier blijft het ook continue moeilijk onze dochter heet Sarah en onze zoon Jonah Nu weer een jongen en twijfel tusse Luca en Lewis. Meest van de tijd neigen we naar Luca maar dan heb ik vooral de struggle met hoe mensen het uit gaan spreken als luuuuka of loeka Mijn man vind het geen verschil maken omdat het beide mooi klinkt hahah

15 dagen geleden

Wij hadden al moeite bij onze oudste, we krijgen weer een jongen dus het is ook hier weer namendrama 😅 Onze zoon heet Renze en daar zijn we erg blij mee. Ik vind Ties,Tieme en Tim erg leuk. Maar bij al deze namen is er al iemand dichtbij die zo, of bijna zo heet. We doen het niet. Nu denken we er over na. Ik vind Ilja erg mooi, maar man vindt dat niets. Ik vind korte Friese namen ook leuk, maar man is Fries en heeft dan vaak een associatie. Tjibbe, Ype, dat.

15 dagen geleden

Hier ook lastig om een jongens naam te vinden, hebben al een dochtertje Norah. Namen waar we soms aan denken zijn: - manu - nuno Maar nog niks concreets Tips zijn welkom

15 dagen geleden

Reactie op escg

Wij hadden al moeite bij onze oudste, we krijgen weer een jongen dus het is ...
Tijn?

15 dagen geleden

Hier ook erg lastig haha. Wij zijn op zoek naar een mooie meisjesnaam die past bij onze andere dochters. (Dit wordt onze derde meisje). Telkens weer vind ik het moeilijk om een passende naam te vinden en nu nog meer omdat dit onze laatste wordt is de bedoeling haha

15 dagen geleden

Wij vonden jongens namen ook een ramp. Meisjes namen waren makkelijker 🤷🏻‍♀️

15 dagen geleden

Titus, Tibbe, Lieuwe

15 dagen geleden

Reactie op escg

Wij hadden al moeite bij onze oudste, we krijgen weer een jongen dus het is ...
Melle, thymen

15 dagen geleden

Hier zijn we ook nog steeds niet uit de naam. Twijfelen heel erg tussen een paar namen die we wel oké vinden maar we nog steeds niet het “wauw” effect hebben maar nieuwe namen komen er ook nog niet echt bij.. en het moet ook passen bij de naam van onze dochter Maeve. Tot nu toe hebben we: Mason, Jace, James, Evan of Ian

12 dagen geleden

Wat vinden jullie van de naam Novan?

11 dagen geleden

Reactie op 1989Ellen1989

Wat vinden jullie van de naam Novan?
Heel leuk!