31 Reacties
vor 3 Monaten
Op ons lijstje Stond
Harvey
Blake
Luke
Morgan (Engelse uitspraak)
Jaivey
vor 2 Monaten
Jongens namen was hier ook een drama. Na 3 maanden “strijden” hebben wij eindelijk een naam. Ook niet meerdere, maar echt eentje. Haha, we doen t niet meer, tis goed zo die ene naam 😂👀
vor 2 Monaten
Hier blijft het ook continue moeilijk onze dochter heet Sarah en onze zoon Jonah
Nu weer een jongen en twijfel tusse Luca en Lewis. Meest van de tijd neigen we naar Luca maar
dan heb ik vooral de struggle met hoe mensen het uit gaan spreken als luuuuka of loeka
Mijn man vind het geen verschil maken omdat het beide mooi klinkt hahah
vor 2 Monaten
Wij hadden al moeite bij onze oudste, we krijgen weer een jongen dus het is ook hier weer namendrama 😅
Onze zoon heet Renze en daar zijn we erg blij mee.
Ik vind Ties,Tieme en Tim erg leuk. Maar bij al deze namen is er al iemand dichtbij die zo, of bijna zo heet. We doen het niet.
Nu denken we er over na. Ik vind Ilja erg mooi, maar man vindt dat niets.
Ik vind korte Friese namen ook leuk, maar man is Fries en heeft dan vaak een associatie.
Tjibbe, Ype, dat.
vor 2 Monaten
Hier ook lastig om een jongens naam te vinden, hebben al een dochtertje Norah. Namen waar we soms aan denken zijn:
- manu
- nuno
Maar nog niks concreets
Tips zijn welkom
vor 2 Monaten
Hier ook erg lastig haha. Wij zijn op zoek naar een mooie meisjesnaam die past bij onze andere dochters. (Dit wordt onze derde meisje). Telkens weer vind ik het moeilijk om een passende naam te vinden en nu nog meer omdat dit onze laatste wordt is de bedoeling haha
vor 2 Monaten
Wij vonden jongens namen ook een ramp. Meisjes namen waren makkelijker 🤷🏻♀️
vor 2 Monaten
Reactie op escg
Wij hadden al moeite bij onze oudste, we krijgen weer een jongen dus het is ...
Melle, thymen
vor 2 Monaten
Hier zijn we ook nog steeds niet uit de naam. Twijfelen heel erg tussen een paar namen die we wel oké vinden maar we nog steeds niet het “wauw” effect hebben maar nieuwe namen komen er ook nog niet echt bij.. en het moet ook passen bij de naam van onze dochter Maeve.
Tot nu toe hebben we: Mason, Jace, James, Evan of Ian