31 Reacties

11 dagen geleden

Syp / Syb vind ik ook leuk

11 dagen geleden

Hier ook namen stress! Wij hebben een Tess en een Duuk. Voor een meisje hadden we Lott Voor een Jongen Lenn Maar de twijfel slaat erg toe! Wat vinden jullie? Ik vind voor een meisje; Novi Nowi Dani Ook erg leuk En voor een jongen; Levi Brenn Wat zouden jullie doen?

9 dagen geleden

Reactie op baby422022

Hier ook namen stress! Wij hebben een Tess en een Duuk. Voor een meisje ...
Ik vind Lott en Lenn beide leuke namen bij Tess en Duuk! Vooral lot(t) vind ik heel leuk. Saar vind ik ook leuk voor een meisje. Voor een jongen vind ik het zelf ook heel erg moeilijk hahah weet je het geslacht niet? Wij twijfelen heel erg tussen Luca, Lewis en James. Luca is grootste favoriet maar de uitspraak van de "uu of ou" zit me nog een beetje in de weg. Al is dat een onbenullig detail wellicht want onze directe omgeving zal snel weten hoe het uitgesproken word.

9 dagen geleden

Reactie op Storybrooke

Hier zijn we ook nog steeds niet uit de naam. Twijfelen heel erg tussen een ...
James hebben wij ook op t lijstje! Ik wil het liefst een andere voorletter dan onze eerste zoon dus de andere 2 op ons lijstje zijn Luca en Lewis.

9 dagen geleden

Hier ook nog niet de naam gevonden! Wij zijn opzoek naar een meisjes naam die niet vaak voor komt! Iemand suggesties? Liefst met meer dan 4 letters 😀

9 dagen geleden

Reactie op kimberly2605

Hier ook nog niet de naam gevonden! Wij zijn opzoek naar een meisjes naam d ...
Lauren Nova Maylie

9 dagen geleden

Reactie op Aapjes

Lauren Nova Maylie
Wij hebben Rivka tussen ons lijstje staan van stuk of 7 meisjes namen🙈 Ik ben er alleen nog niet uit of deze te bijzonder is voor ons😅

8 dagen geleden

Hier ook nog niks.. tweede jongen, dus extra moeilijk. Wij zijn ook fan van friese namen. Ik heb nu een namenboek uit de bieb gehaald,.maar heb nu eerder te veel dan te weinig keuze 🙈

8 dagen geleden

Als jongen hadden wij Guus op nummer 1 en daarna Siem. Krijgen een meisje en het wordt Chloe ( met 2 puntjes)