21 Reacties
één dag geleden
Ik ga wat dingen proberen. Ik ben nu 37+1. Ik word volgende week woensdag sowieso ingeleid maar hoop dat ze voor die tijd spontaan komt. Ik ben wat extra frambozenbladthee aan het drinken en doe deze week 2 keer acupunctuur om het op te wekken. En van m'n homeopaat heb ik wat middeltjes gekregen die ik nu inneem. Baadt het niet,schaadt het niet...
één dag geleden
Niks, want waarom zou ik? 🙈
Maar als je inderdaad bijv weet dat je anders ingeleid gaat worden is volgens mij het enige wat zou kunnen helpen: je oxytocine boosten. Dus knuffelen, een orgasme hebben etc.
Misschien dat je het iets kan vervroegen, maar dit zal zeker geen weken zijn!
één dag geleden
Ik was gisteren bij m’n acupuncturist voor carpaal tunnel syndroom behandeling en zij gaf aan ook de bevalling op te kunnen wekken. Bij een andere klant die ver over tijd liep en ingeleid moest gaan worden had ze maar 4 naalden nodig en de dag erna is ze bevallen 😌
één dag geleden
Denk dat ik rond 37 weken vaker intimiteit ga hebben met mijn man om de boel week te laten worden en indien de baby er klaar voor is zal dit misschien de bevalling opwekken. Verder wilde ik wat melk klaar hebben liggen, omdat goede productie vaak even kan duren (daarnaast dringde dan de kraamzorg ook altijd kunstvoeding aan als het niet snel genoeg ging) dus ga ook optijd kolven en zodra kan/mag strippen. Geen behoefte om te lang te wachten als het niet hoeft. Heb ik geen geduld voor 😇.
13 uur geleden
Reactie op Daan1805
Helpt de acupunctuur tegen CTS? Ik ben dat gevoel in m’n handen meer zat da ...
Heb nu pas 1 behandeling gehad en merk nog niet echt verschil… maar had wel een enorme zweetaanval tijdens de behandeling dus het zal wel iets in beweging hebben gezet (hoop ik). Volgende week weer vervolg… ik word er ook gek van!
13 uur geleden
Reactie op Chey..
Ja hoor vaker over acupunctuur! Welke regio zit jij?
Bollenstreek. Maar je hebt vast in het hele land acupuncturisten 👍🏻
13 uur geleden
Reactie op Klaasjebaby
Denk dat ik rond 37 weken vaker intimiteit ga hebben met mijn man om de boe ...
Wouw dat mijn vent nog intiem met mij was! Hij durft niet meer ofzo, bang dat ik pijn ga hebben of iets anders 🥲 heb het hier al vaak over gehad maar dring niet door 😅 heb je tips toevallig? 🙈
13 uur geleden
Reactie op Sandyvg
Wouw dat mijn vent nog intiem met mij was! Hij durft niet meer ofzo, bang d ...
Kan me voorstellen dat het voor hem ook even anders is allemaal. Wellicht dat je dit kan oplossen met een ander standje? Mijn man weet dat ik het graag wil ook in verband met het verweken en mogelijk opwekken van de bevalling en is er blij mee, want na de bevalling duurt het even voordat hij weer kan 🫣😳
11 uur geleden
Reactie op Sandyvg
Wouw dat mijn vent nog intiem met mij was! Hij durft niet meer ofzo, bang d ...
Mijn man wilt ook niet 🥲 het voelt "bezet" zegt ie.
3 uur geleden
Reactie op Stéphanie89
Bollenstreek. Maar je hebt vast in het hele land acupuncturisten 👍🏻
Ik woon ook in de bollenstreek en ging voor kinderwens helemaal naar Haarlem. Nu geen energie meer voor. Zou je misschien willen aangeven welke acupuncturist je zit? Zal ik je anders een prive bericht sturen?☺️