26 Reacties
23 dagen geleden
Reactie op stelk
Ja, hier ook begonnen, vooral met alles wassen/strijken, me afvragen of ik ...
Die hormonen… alles wassen en afvragen of ik het goed heb gedaan… Beide zo herkenbaar! Erger me gewoon aan mezelf 🙈
Mag ik vragen wat je allemaal doet strijken?
23 dagen geleden
Reactie op sannestrijbos21
Die hormonen… alles wassen en afvragen of ik het goed heb gedaan… Beide zo ...
Het is pittig hè! 🙏 En dan huilen om kleine dingen 😅. Herken mezelf soms bijna niet!
Ik kijk in het label of het gestreken mag worden. Heb tot nu toe rompertjes gestreken en hydrofiele doeken, en lakentjes. Vrijwel alles dus eigenlijk...
23 dagen geleden
Reactie op stelk
Het is pittig hè! 🙏 En dan huilen om kleine dingen 😅. Herken mezelf soms ...
Ja behoorlijk pittig… 😅
Oh wat goed van je! Ik heb dus echt een hekel aan strijken. 🙈 Dus denk dat ik het maar alleen bij de lakens hou.
23 dagen geleden
Ik merk dat ik wel vanalles in m'n hoofd heb wat ik wil doen, en het liefst ook nog op dat moment 🤣 maar ben nog aan het werk en weet eigenlijk ook weer niet zo goed waar ik moet beginnen bij die kleine klusjes 😅
Stap voor stap doe ik wel gewoon wat, en probeer me niet gek te maken. We komen er vast wel en al het belangrijkste (kinderkamer de meubels, autostoeltje/maxi-cosy/isofix, box, kinderstoel, eerste setjes kleding en textiel ledikantje) is gewoon al klaar. De rest probeer ik maar even te zien als 'bijzaak' en mooi meegenomen als ik het die dag of de dag daarna gedaan heb.
23 dagen geleden
Hier last van nesteldrang maar ik heb volledie rust vanwege een aantal bloedingen. Mijn placenta ligt geheel over de uitgang🙈. Word echt gek van mezelf 😱 ben nu (voorzichtig) maar de babykleding opnieuw aan het inrichten zonder bukken,rekken en strekken😅.