9 Reacties
één maand geleden
Ooooh een beetje??? Haha. Dit wordt ons 2e kindje en tijdens mijn eerste zwangerschap had ik dit totaaaal niet. En nu sinds de 28 weken móeten we álles in huis hebben voor de baby en heb ik nog een hele waslijst wat er nog in huis moet gebeuren 🫣🤣 bijna iedere dag komen er wel weer pakketjes binnen en mijn man kan er gelukkig wel om lachen hahaha 😄
één maand geleden
Ik heb vd week om 22.00 savonds de slaapkamer muur van m'n zoon staan verven 🤦🏻♀️
één maand geleden
Mijn man wordt gek van mijn lijstjes met wat er nog gedaan moet worden 😂
één maand geleden
Enige wat ik heb is dat ik graag de commode de klerenkast wil vullen met alle spullen. En de kleren nog eens wil wassen. Maar ik heb een beetje geluk ik mag over 5 weken stoppen met werken al.
één maand geleden
Geen gekke dingen, maar wil gewoon dat alles klaar is. 29 weken vandaag, baby kamer is afgeplakt om te gaan verven 😅. En ik kan dat echt niet dus mijn vriend moet het doen. Maar ik wil pas weer verder met dingen kopen als de kast er staat, die hij zelf maakt. En het komt allemaal goed, zegt hij zelf ook. Ik weet ook dat het zo is, maar will gewoon verder
één maand geleden
Hahaha ja hou op hoor! Wij knappen het huis op met de Franse slag voordat het volgend jaar in de verkoop gaat en ALLES wat we in gedachten hadden moet nu dus ook vóór december gebeuren a.u.b. 😂 heb zelfs ook een bedrijf ingeschakeld om in oktober nog de bank, vloerkleed en voordeurmat te komen reinigen zodat alles helemaal hygiënisch is 🤭
één maand geleden
Reactie op jhzzee
Hahaha ja hou op hoor! Wij knappen het huis op met de Franse slag voordat h ...
Hahaha hier gisteren ook iemand geweest voor de bank te reinigen. Bank is nog geen jaar oud, maar het moest en zou ‘schoon’ zijn voordat de baby komt 🙈😂