7 Reacties

7 uur geleden

Bij mijn zoontje zijn ze een half jaar geleden verwijderd. Hij was toen bijna 5jaar. De klachten die hij had waren veel snurken en in de nacht had hij adem stops. Hierdoor was de kwaliteit van het slapen slechter waardoor hij vaak moe was. We zagen zijn amandelen ook gewoon zitten in zijn keel. Ze waren echt heel groot.

7 uur geleden

Ja precies mijn zoontje wordt in mei 5 jaar maar bij hem zie je de amandelen ook zitten ze zijn best groot snurken doet hij af en toe maar ademstops durf ik niet te zeggen eigenlijk wel is het een hele slechte eter en is die vaak verkouden de KNO arts gaf aan dat ze niet ontstoken zijn maar wel erg groot en aanwezig En ze zei dat ze er wel uit kunnen zo maar toch vind ik het ook wel spannend voor ze hoe heeft jou zoontje dit ervaren ?

7 uur geleden

Reactie op christina bult

Ja precies mijn zoontje wordt in mei 5 jaar maar bij hem zie je de amandele ...
Ja goed. Hij mocht dezelfde dag eten waar hij zin in had. Hij at dus begin van de avond alweer pannenkoeken 馃ぃ. Ijs wilde hij absoluut niet, drinken gelukkig wel. Hij heeft er verder geen last van gehad. Tuurlijk de eerste dag wel pijn en de dagen erop wat hangerig, maar geen nabloedingen etc. Als ik kijk wat het effect ervan is geweest had ik het veel eerder moeten doen! Hij slaapt nu gewoon weer door, is uitgerust etc.

7 uur geleden

Hier met de andere drie gehad. Twee hadden nergens last van en 1 had een kleine na bloeding. Maar waren heel snel weer opgeknapt en nadien ook bijna geen last ervan gehad

7 uur geleden

Reactie op Marianne1983

Hier met de andere drie gehad. Twee hadden nergens last van en 1 had een kl ...
Ow en de klachten vooraf waren constant keel en oorontstekingen dus er werden ook gelijk buisjes gezet

5 uur geleden

Reactie op CVH2020

Ja goed. Hij mocht dezelfde dag eten waar hij zin in had. Hij at dus begin ...
O wat fijn! En de narcose ook goed ingegaan?

5 uur geleden

Reactie op christina bult

O wat fijn! En de narcose ook goed ingegaan?
Het was de 3e keer dat hij onder narcose ging. Ik heb hem goed uit kunnen leggen en hij wist precies wat er ging gebeuren, maar toen dag vieze geurtje kwam werd hij heeeeeeeel boos. Dus bij wakker worden was hij ook boos 馃檲 gelukkig was die boosheid zo weer weg.