5 Reacties

2 maanden geleden

Moet het perse iets op hoogte zijn? Wij vonden de new born set niet bijzonder en ons zoontje wilde er niet in. Voor baby 2 hebben we dit gekozen. https://joiebaby.com/en/serina-2in1-baby-swing-and-rocker#color=55 Deze kun je eraf pakken waardoor je hem dus ook op tafel kan zetten.

2 maanden geleden

Wij hebben de babybjorn wipper en de newbornset op de kidsmill up. New born set vrij weinig gebruikt met de eerste, maar de babybjorn, wat een topding. Nam hem overal mee naartoe in huis, met douchen en met eten zetten we hem op tafel erbij. Vond dat echt een aanrader. Heel simpel wel prijzige wipper, maar ik denk het meest gebruikte item bij ons

2 maanden geleden

Ik heb niet een alternatief, maar je hebt wel verschil in de newbornsets. Zo heb je degene die niet op jullie stokke past (nieuwe model), maar je hebt ook degene die er wel op past (oude model). Die hebben wij gekocht gezien we ook een stokke stoel uit dat tijdperk hebben

2 maanden geleden

Reactie op Pindaklaasje

Ik heb niet een alternatief, maar je hebt wel verschil in de newbornsets. Z ...
Ik las dat er inderdaad een oud model van de newborn set is, maar online zie ik dat deze ook alleen past op stoelen vanaf mei 2003, maar jullie hebben dus ook een oudere stoel met de oude newborn set erop?

2 maanden geleden

Wij hebben ook een stokke stoel uit 1995. Wij hebben de rugleuning vervangen voor de nieuwe rugleuningen (kun je los bestellen op de website van Stokke). Dan past de newborn set er wel op. Succes!