18 Reacties

3 weken geleden

Geen ervaring, m’n zusje en ik verschillen 1,5j. M’n ma geeft aan dat het beginfase zwaar is. Maar op gegeven moment heeft ze een ritme gecreëerd dat m’n zusje en ik samen dutjes deden. En had m’n moeder vrije tijd. Tuurlijk kunnen jullie dat! Mocht het teveel worden, hoop ik dat iemand je kan helpen ❤️

3 weken geleden

Reactie op RizKam

Geen ervaring, m’n zusje en ik verschillen 1,5j. M’n ma geeft aan dat het b ...
Oh ja, en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ❤️

3 weken geleden

De kids van mijn zusje schelen net geen 14 maanden. Ze was 21 jaar en zit voor 70% in een rolstoel. In het begin was het zwaar maar ook erg leuk gaf ze altijd aan. Ze groeien echt samen op. Natuurlijk kunnen ook jullie dat💙🩷. En natuurlijk van harte gefeliciteerd 🥰

3 weken geleden

Goedemorgen, wij zitten in hetzelfde schuitje. Ik ben morgen 5 weekjes zwanger. Het was niet de bedoeling en mijn emoties gingen alle kanten op, ik heb echt gehuild (niet van blijdschap) en paniek gehad. Mijn zoontje is van 23 december dus net 6 maanden. Wij dachten compleet te zijn, aangezien we boven hem al 3 meiden hebben van 9 jaar, 5 jaar en 3 jaar. Toch is het kindje nu welkom... we hebben er voor besloten om er voor te gaan. Weg laten halen is voor ons geen optie, dan hadden wij maar beter moeten oppassen. Mijn man heeft besloten om zich nu dan maar echt te steriliseren... hij twijfelde eerst heel erg, bang voor de pijn. Maar een vijfde kindje heeft hem nu wel wakker geschud.

3 weken geleden

Hi! Ik ben in november bevallen van een tweeling en ben nu 9 weken zwanger. Wij hadden dit niet gepland maar zijn er nu wel heel blij mee. Het zal pittig worden maar gelukkig hebben wij veel familie en vriendin die ons helpen. Ik heb me eerst ook heel veel zorgen gemaakt over hoe we dit moeten doen maar ik heb nu zoiets van ook dit komt weer goed. 😊

3 weken geleden

Onze dochtertjes schelen 14 maanden. Je rolt er eigenlijk zo in omdat je toch al in die "baby"fase zit. Het zijn nu al de beste vriendinnetjes, mijn oudste trekt heel erg naar haar kleine zusje; van flesje willen geven, tut geven wanneer zusje huilt, kusjes en knuffels. Het is zeker pittig Maar ik zou nooit meer anders willen en had deze keuze nog 10x opnieuw gemaakt. Waar een wil is is een weg, en ook jij kunt dit lieve mama!

3 weken geleden

Reactie op RizKam

Oh ja, en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ❤️
Dankjewel❤️

3 weken geleden

Allereerst gefeliciteerd!🩵🩷 Mijn dochtertje is bijna 6 maanden en ik ben 7 weken zwanger. Wij hebben geen twijfel en kijken er juist erg naar uit! 🫶🏼

3 weken geleden

Reactie op Anouk Michelle

Goedemorgen, wij zitten in hetzelfde schuitje. Ik ben morgen 5 weekjes zwan ...
Dat heb ik inderdaad ook besproken met mijn vriend om dat meteen te doen. Bij ons ook eerst echt een shock maar als ik het idee van weghalen in m'n hoofd voorbij liet gaan werd ik al beroerd bij het idee. Ik heb ook inderdaad zo iets dan hadden we er naar beter om moeten denken

3 weken geleden

Mijn zoontje is 7 maanden en ben 13 weekjes zwanger. Toen ik er achter kwam heb ik flink wat paniek gehad, maar al snel gewend aan het idee en is de baby meer dan welkom! Misschien gaat het inderdaad wel lastig zijn in het begin, maar uiteindelijk is het het allemaal waard!!

3 weken geleden

Reactie op desteney2002

Onze dochtertjes schelen 14 maanden. Je rolt er eigenlijk zo in omdat je t ...
Dankjewel voor je lieve reactie💖. Vind het fijn te lezen en stelt ook wel weer wat gerust😇. En het lijkt me ook wel bijzonder 2 kleintjes die samen met elkaar opgroeien

3 weken geleden

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar een vriendin van mij scheelt 16 maanden met haar broer, en ze deden als kind veel samen! Vonden ze heel leuk! Komt vast helemaal goed.

3 weken geleden

Gefeliciteerd! Mijn dochter is volgende week 7 maanden en ben nu 4 maanden zwanger. Had lichte paniek omdat er ook nog een drukke peuter van 2,5 rondloopt maar goed het komt vast goed. Waar er 2 zijn past nog een 3e.

3 weken geleden

Reactie op Ccd93

Dankjewel voor je lieve reactie💖. Vind het fijn te lezen en stelt ook wel ...
Nog even een recente foto van vanmorgen van een trotse zus🥰

3 weken geleden

Reactie op desteney2002

❤️

3 weken geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! 🤍🥰 Ik heb geen ervaring, maar ons wens voor een tweede kindje is groot, ons meisje is volgende week 6 maanden. En zit nu in wachtbankje van ronde 1.

3 weken geleden

Gefeliciteerd!🥰 Ons dochtertje is van 19-12-2024 en ik ben nu ook 8 weken zwanger. Onverwachts (soort van, want je weet wat er kan gebeuren haha) maar wel zeer welkom (en spannend)

3 weken geleden

Reactie op desteney2002

Wat lief!!!🥰🥰🥰