12 Reacties

4 dagen geleden

Ik vind Noa zelf meer bij een meisje passen dan bij een jongen.

4 dagen geleden

Ik ken ook een meisje dat noa heet, vind dit een leuke naam!

4 dagen geleden

Ik vind noa ook meer een meiden naam. Heel leuk trouwens.

4 dagen geleden

Mijn dochter heet Noa nog steeds heel blij mee! Past helemaal bij haar.

4 dagen geleden

Ik ken meerdere meisjes die zo heten. Wel altijd geschreven zonder h. Maar vind het een mooie naam voor een meisje. Het doet mij denken aan lieve mooi meisjes met een pittig rand. Omdat ik ze zo vaak tegen ben gekomen op werk(kinderopvang).

4 dagen geleden

Reactie op MvV86

Mijn dochter heet Noa nog steeds heel blij mee! Past helemaal bij haar.
Leuk om te horen! Is het wel eens verwarrend dat jongens ook zo heten? Hoe ervaren jullie dat? Ik vind het echt een leuke naam! Wat voor soort meisje is je dochter, dat je vind dat het bij haar past? Haha sorry voor de nieuwsgierigheid 🙈

4 dagen geleden

Gewoon doen! Mooie naam! Maar welke naam je ook kiest, zou er niet te veel over nadenken van (wat nou later).. wij waren zelf vanl mening als we een dochter zouden krijgen zou ze Noë/ Noè heten, en jongen Noah.. het is Noah geworden.

4 dagen geleden

Ik denk bij Noa ook aan een meisje!

4 dagen geleden

Onze dochter heet Noa, heel blij met haar naam. Wij hebben een eigenwijs, lief en stoer meisje en de naam past perfect bij haar 🥰 Op de opvang heet een jongen ook Noah, maar wij vonden het meer een meidennaam!

4 dagen geleden

Ik ken een jongen die Noah heet en een meisje die Noa heet. Volgens mij zijn ze allebei tevreden met de naam! Ik vind het zelf echt unisex 🙂

4 dagen geleden

Ik ben 15 december uitgerekend en we gaan onze dochter ook Noa noemen! Heb zelf helemaal niet d'r associatie van een jongensnaam. En maakt ook niet uit voor mij, er zijn heleboel unisex namen🥰

4 dagen geleden

Wij gaan voor Noah voor onze zoon maar vind zelf Noa zonder de H prima voor een meisje hoor hele leuke unisex naam ik zou het zeker doen niks raars aan