42 Reacties

16 dagen geleden

Alle tijd en aandacht voor de oudste. De schopjes en bewegingen in mn buik. En inderdaad lange tijd niet werken.

16 dagen geleden

Mijn mooie grote buik Schopjes Princess treatment Gevoel hebben dat je niet alleen bent Lange tijd thuis zijn zonder te werken Lekker nog uitslapen

16 dagen geleden

Het "niks moeten" en de schopjes in mijn buik 🥰

16 dagen geleden

- Ik kan erg genieten van de bewegingen van mijn kleine meisje in mijn buik. Vooral als ik het idee heb dat er echt een interactie is en ze reageert op iets wat ik doe of wat er om haar heen gebeurt. - Ik kan ook genieten van hoe wonderlijk het is dat je lichaam een heel mensje kan creëren en dat ik dit mag meemaken. - wat ik ook heel mooi vind is dat mijn dochter supertrots is dat ze straks grote zus gaat worden van dit kleine meisje en nu nog in afwachting is van wat het allemaal gaat inhouden. Ze kent nu dus gelukkig nog niet de keerzijdes. - ik vind het ook heel leuk dat het zwanger zijn een gevoel van verbinding en saamhorigheid op kan roepen bij de mensen om me heen. Veel mensen zeggen iets over de zwangerschap en het leidt vaak tot leuke gesprekken. Mensen zijn vaak aardiger voor je. - Ik ben heel trots op mijn mooie zwangere buik. Ik heb er dit keer ook een beeldje van laten maken en ben daar heel benieuwd naar. Superleuk dat ik dit heb kunnen doen. - En wat ik ook gedaan heb deze zwangerschap is zwangerschapsshoot om de dikke buik vast te leggen en ook dit vind ik een hele mooie herinnering die nu vastgelegd is voor later. - Wat ook leuk is, is dat ik nu nog kan fantaseren over hoe straks alles zal zijn. Ik ben zo nieuwsgierig naar hoe ze eruitziet en wat voor kindje het zal zijn. - Ik vind het ook wel fijn dat mijn eetlust minder groot is want ik zit supersnel vol waardoor ik veel minder snoep en veel minder grote maaltijden eet. Ik vind het eigenlijk wel prima want nu heb ik nooit het gevoel dat ik te dik zal worden. Dat is normaal gesproken wel anders. - Ik vind het wel mooi dat er wat extra aandacht is van sommige mensen om mij heen (die mij kennen)die willen weten hoe met mij gaat op een positieve manier. - spulletjes voor de baby kopen, vind ik heerlijk! Met name de babykleertjes. Gelukkig kan dát straks ook nog:).

16 dagen geleden

Reactie op Tess1982

- Ik kan erg genieten van de bewegingen van mijn kleine meisje in mijn buik ...
Ben het echt met je eens zelfs wat ik ook nog ga missen is het 9 maanden niet bloeden

16 dagen geleden

Reactie op Sabrina1997

Ben het echt met je eens zelfs wat ik ook nog ga missen is het 9 maanden ni ...
O ja die ook, goeie! Wat ik ook nog zal missen, is : -het ongestoord kunnen douchen. -Niet aldoor aanstaan. -Echt even tijd en rust voor jezelf hebben. -Dikkere bos haar. -Eerder hulp accepteren en vragen want tsja ik ben zwanger en het lukt me nu even niet.

16 dagen geleden

Ik sluit me aan wat al boven geschreven is en nog: - het 'makkelijke' hoe de baby altijd bij mij is en ik hoef niet aan te denken waar hij/zij is (we weten het geslacht nog niet) - het 'makkelijke' dat de baby altijd slaapt overal waar ik hem/haar meeneem en geen andere baby spulletjes nodig zijn - en zelfde 'makkelijke' met het voeden, het gaan vanzelf en hoef ik eraan nig niet denken 🤭😁😇

16 dagen geleden

gaan = gaat

16 dagen geleden

nig = nog

16 dagen geleden

De schopjes, lekker lang niet werken, en lekker verwend worden omdat ik zelf even wat minder kan fysiek😊

16 dagen geleden

De 1-op-1 momentjes met m’n lieve peuter, die straks even wat minder aandacht zal krijgen. Het vrij zijn van werk. De trots op m’n ronde buik De schopjes (al worden die wel steeds pijnlijker haha!)

16 dagen geleden

- De kusjes die mijn peuter op mijn buik geeft, en wat hij zegt over de baby ❤️ “Ik hou van jou baby” , “De baby is mijn vriendje”, “Mijn zusje heet baby”. Hij is zo lief naar mij omdat mama een dikke babybuik heeft. - Tijd voor mijzelf, omdat je 1 kindje nog over kan laten aan 1 ouder. - Nachtrust - Een ritme die werkt voor ons 3en Al hebben de laatste 3 niets met zwanger zijn te maken, ik moet er nu nog maar wel van genieten

16 dagen geleden

Zelfde als ber22 maar ook nu de rust en het ritme die we nu hebben in het gezin met een 3jarige. We beginnen weer 'opnieuw' en dat maakt het toch weer net zo spannend als bij de eerste 🤭

16 dagen geleden

Wat is zal missen is: -Elke beweging in mijn buik. -Mijn zwangere buik want ik geniet wel van mijn bolle buik😅. -geen menstruaties menstruaties. - niet druk maken over me bikinilijn want die zie ik toch niet 🤣🤣🤣. -het genieten van elke echo. Dit heb ik moeten leren na zoveel miskramen en ik geniet nu pas echt op het einde van de vele echo's.

15 dagen geleden

Eerlijk gezegd ben ik klaar met de zwangerschap. Ook van de schoppen, want deze baby is zo sterk. Ook het niet werken, ik vind het maar saaie dagen, door de rugpijn kun je weinig intensiefs doen. Heb nog een dreumes rondlopen waar ik al na 10x bukken uitgeput van ben. Dus ja, nee, het is gewoon niet mijn ding, maar bijzonder blijft het uiteraard wel ✌️👍

15 dagen geleden

Wat ga ik missen: - mijn man die meer doet in het huishouden omdat het mij niet lukt - de avonden voor mijzelf na 19:00 uur omdat dochter op bed ligt.

15 dagen geleden

In bad zitten 😍 ik hou er van in bad te zitten voor uren lang met een baby wordt dat de eerste maanden wel lastig plus mijn vriend wou niet dat ik elke dag in bad ga ( heeeeel begrijpelijk ) maar nu zegt ie lekker vaak o lieverd als je je niet lekker voelt ga lekker in bad 🤗

15 dagen geleden

Ik ga missen: -Het zwanger zijn . Tweede en laatste . - De schopjes -de manier waarop de oudste ermee om gaat. - Het voorbereiden op het worden van grote broer. - De nu nog rustige avonden. - Het door kunnen slapen en tegenwoordig zelfs uitslapen. (Peuter slaapt soms tot half 10) -... ja , ik denk dat ik slaap het meeste ga missen. - Het kleine beetje tijd voor mezelf. -Het ritme dat we hebben. - de momenten waarop ik ongestoord thee kan drinken. -tijd en aandacht voor de oudste -Het hele fantaseren hoe de baby eruit zal zien na aanleiding van een echo en hoe alles zou zijn en gaan. Het kindje al zo graag vast willen vasthouden.

15 dagen geleden

Reactie op daisyFTM

In bad zitten 😍 ik hou er van in bad te zitten voor uren lang met een baby ...
Ik zit ook bijna iedere dag in bad, soms wel 2 uur lang 😂🙈 HEERLIJK

15 dagen geleden

Ik ga denk wel missen dat ik zo makkelijk mijn meisje altijd bij mij draag en haar dan voel in mijn buik. Ik vind het altijd wel bijzonder als ik dan ineens stil sta op mijn werk en mij besef dat ik heel de tijd met mijn kindje rond loop daar.