42 Reacties
15 dagen geleden
Reactie op xmisuzu
Ik ga denk wel missen dat ik zo makkelijk mijn meisje altijd bij mij draag ...
Ik ga denk ook heel erg missen hoe ik mij voel over mezelf. Ik voel mij momenteel echt trots over mezelf en hoe ik eruit zie terwijl ik normaal doordat ik plus size ben mij al snel druk maak om wat andere van mij vinden.
15 dagen geleden
Hoewel ik veel klaag over onze druktemaker ga ik zijn getrap toch wel missen. Naast dat het soms echt pijn doet vind ik het hilarisch dat mijn buik alle kanten op beweegt.
En ik ga stiekem de quality time met de eerste missen. Ik zit nu in mijn verlof en kan echt genieten van de chille dagen met de grote broer. Ik vind het allemaal best heel spannend hoe het leven er straks uit gaat zien met een newborn en peuter.
15 dagen geleden
En het fijn warm voelen! Normaal ben ik een enorme koukleum, nu is het overal aangenaam :)
15 dagen geleden
Dat de baby veilig in mijn buik zit, helemaal voor mijzelf. Vind het zo gezellig samen.
En ook dat ik het zo lekker warm heb. Normaal heb ik het altijd koud.
14 dagen geleden
Ik weet niet of dit mijn laatste zwangerschap wordt! Dat is echt moeilijk voor me. Verder ga ik het ook missen om enkel op mijn zoontje te focussen, zonder tweede kind. Nu knuffelen en doen we alles samen. Straks moet ik mijn tijd verdelen. Dat zal me moeilijk vallen!
14 dagen geleden
Ik krijg steeds meer het besef dat dit voor ons de laatste keer zal zijn. Ons gezin is met 2 kindjes compleet. Hoewel ik veel ongemak ervaar en veel klaag, word ik verdrietig als ik erover nadenk dat ik nooit meer een baby zal dragen. Nooit meer die schopjes voelen en die verbondenheid die je alleen met je baby samen voelt. Ik ben nu 34 weken zwanger en probeer nu van elke seconden te genieten 🤗
13 dagen geleden
Ik ga het alleen met z'n tweeën zijn missen. Alleen met mijn partner en het alleen met de baby zijn.... tot nu toe zijn we alleen geweest en hebben alleen hij en ik een speciale band kunnen vormen. Straks moet ik hem met iedereen delen (de baby he)
En ja mijn man.... hij en ik alleen. Hij is mijn aller beste vriend. Het voelt een beetje alsof er een nieuwe vriendschap aan toegevoegd gaat worden en dat ik gek. 😅
Wat ik ook (zeer waarschijnlijk) ga missen is mijn zwangerschap haar en mijn lange nagels.
En het niet ongesteld worden🔥
13 dagen geleden
Reactie op Shiloh
Ik ga het alleen met z'n tweeën zijn missen. Alleen met mijn partner en het ...
Dit was bij mijn eerste heel herkenbaar! Mijn man is ook mijn allerbeste vriend, maar ik kan je vertellen dat die band met je partner alleen nog maar sterker wordt. Ik wist niet dat dat nog mogelijk was 😂 voor ons eerste kind deden we alles samen en deden we een hoop leuke dingen. Nu zitten we voornamelijk thuis, maar doen we gewoon spelletjes en de avonden dat we even eruit kunnen zijn dan nog extra speciaal. Ik heb het gevoel dat ik en mijn man nog meer tot elkaar gegroeid zijn sinds de komst van ons zoontje. Daarnaast lijkt mijn zoontje als 2 druppels water op zijn vader (qua uiterlijk en innerlijk) en dat is dan ook wel heel erg mooi om te zien 🥰
13 dagen geleden
- Vooral wat al vaak is gezegd: het altijd gezellig samen zijn, dat je gewoon op je werk bent en dan gewoon je BABY bij je hebt. Nooit alleen. Altijd entertainment.
- En de bewegingen... die zijn altijd zo bijzonder om te voelen.
- Hoe makkelijk het is om je zelfverzekerd te voelen in je lichaam. Mijn buik stak altijd al uit en dus kleedde ik me altijd zo dat die buik niet opviel. Ook hield ik heel vaak mijn buik in als ik ergens stond. Nu draag ik de hele tijd strakke kleding. Zo fijn om daar niet meer na over te hoeven denken... (Ja als ik dit nalees klinkt dit echt heel deprimerend)
13 dagen geleden
Wat een leuk topic! 🥰 -Uiteraard net als de meeste van jullie die lieve schopje.
-Het idee dat je kindje altijd bij je is.
-Het is zo bijzonder om te zien hoe de baby groeit, ik kijk elke keer uit naar de weekverhalen van 24baby en voorheen de echo's.
-Ik kijk super vaak in de spiegel naar mijn buik.
-Zien hoe lief mijn man is voor onze baby, we zingen elke avondje een slaapliedje (haha maar dit zal gelukkig blijven).
-Altijd een gespreksonderwerp, mensen zijn veel liever.
-Heel dankbaar zijn dat ons mannetje het zo goed doet en dat mijn zwangerschap redelijk soepel verloopt.
-Extra genieten van de laatste dingen die we samen doen, zoals met zijn tweetjes op vakantie zijn.
De emotionele kant ga ik minder missen, gewoon al tranen in mijn ogen toen ik dit typte 🙈