13 Reacties

2 dagen geleden

Spannend he. Nee het indalen zegt helemaal niks over het geboren worden. Tis gewoon afwachten helaas .. hihi ik had vorige week indalingsweeen met 37 weken en ze zakte toen ook echt. Maar ze zit er nog steeds lekker in bijna 38 weken. Maar t zegt dus helemaal niks sommige dalen net voor de bevalling in , andere liggen al weken klaar😅

2 dagen geleden

Nee zegt eigenlijk helemaal niks wanneer je kindje komt, mijn dochter was met 36 weken ingedaald en met 39 weken volledig ingedaald en is met 41+2 geboren en nu ben ik 38 weken en is de baby zo goed als ingedaald

2 dagen geleden

Nee hoor is helemaal niet erg. Bij mijn vorige zwangerschap was de kleine tot de bevalling niet ingedaald en dat was ook geen probleem

2 dagen geleden

Zeker niet erg, mijn jongste daalde pas helemaal diep en volledig in tijdens de bevalling zelf, hij kwam mee met de laatste 2 cm ontsluiting.

2 dagen geleden

Kan geen kwaad. Soms daalt de baby zelfs pas in als de bevalling gaat beginnen. Dat was bij mijn eerste zo😅

2 dagen geleden

Sommige baby’s dalen pas in voor de bevalling

2 dagen geleden

Het is al gezegd, geen probleem :) Mijn eerste daalde pas in bij de bevalling, Mijn tweede is nu half ingedaald en heeft nog ruimte en houdt dat al twee weken vol. Ligt blijkbaar prima.

2 dagen geleden

En bedenk maar zo: het scheelt druk op je bekkenbodem en blaas. (En ik vind het al zwaar, respect voor moeders met volledig ingedaalde kleintjes)

2 dagen geleden

Zoals gezegd, geen probleem 😉 Mijn 2 dochters daalde pas goed in met de bevalling. Nu zwanger van onze 3e dochter en die ligt sinds 35 weken ingedaald maar dit geeft zoveel ongemak 🫣

2 dagen geleden

Reactie op escg

En bedenk maar zo: het scheelt druk op je bekkenbodem en blaas. (En ik vi ...
Ja maar daar krijg je veel meer druk op je maag en longen voor terug ;)

2 dagen geleden

Reactie op Ma_An

Ja maar daar krijg je veel meer druk op je maag en longen voor terug ;)
Ohja, ik hijg als een malle en kan niet zonder omeprazol ;) Echt de laatste loodjes voor ons allemaal, dus.

2 dagen geleden

Mijn oudste daalde in tijdens de bevalling. Die begon toen de vliezen braken, dus dat was een flinke vloedgolf :)

2 dagen geleden

Bedankt dames, voel me weer opgelucht!!