Hey meiden,
Kreeg de afgelopen afspraken bij de VK het gevoel dat de baby was ingedaald. Ze zeiden namelijk dat het hoofdje lekker laag lag. Maar vandaag zij de VK dat “ze nog wel wat omlaag mag” en dus nog niet volledig is ingedaald. Leek geen probleem te zijn verder, maar ik kan natuurlijk nergens anders meer aan denken 😅 Ik het erg dat de baby met 38 weken nog niet is ingedaald? En zegt dit iets over wanneer ze geboren gaat worden? Dit is mijn eerste kindje, dus ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Xx
Spannend he. Nee het indalen zegt helemaal niks over het geboren worden. Tis gewoon afwachten helaas .. hihi ik had vorige week indalingsweeen met 37 weken en ze zakte toen ook echt. Maar ze zit er nog steeds lekker in bijna 38 weken. Maar t zegt dus helemaal niks sommige dalen net voor de bevalling in , andere liggen al weken klaar😅
Nee zegt eigenlijk helemaal niks wanneer je kindje komt, mijn dochter was met 36 weken ingedaald en met 39 weken volledig ingedaald en is met 41+2 geboren en nu ben ik 38 weken en is de baby zo goed als ingedaald
Het is al gezegd, geen probleem :) Mijn eerste daalde pas in bij de bevalling, Mijn tweede is nu half ingedaald en heeft nog ruimte en houdt dat al twee weken vol. Ligt blijkbaar prima.
Zoals gezegd, geen probleem 😉 Mijn 2 dochters daalde pas goed in met de bevalling. Nu zwanger van onze 3e dochter en die ligt sinds 35 weken ingedaald maar dit geeft zoveel ongemak 🫣