8 Reacties
3 maanden geleden
Heel herkenbaar! Ik slaap nu standaard om 10 uur, heb in de middag rond 14 uur een super erge inkakker waarbij ik zou kunnen slapen als werk het zou toelaten haha. En als ik thuis ben ga ik eerst slapen voordat ik ga koken 😅 en ik heb een kantoorbaan dus ik voel me ook wel best een aansteller
3 maanden geleden
Herkenbaar hoor, ik heb ook een dreumes, werk 32 uur én heb een huishouden. Gelukkig neemt mijn man wel wat dingen over want ik heb echt veel slaap nodig. De dagen dat ik thuis ben slaap ik vooral 😂
3 maanden geleden
Ja heel herkenbaar. Merk hierin wel veel verschil tussen de eerste zwangerschap en deze. Is echt wel veel pittiger met zo'n kleine dreumes om je heen
3 maanden geleden
Heeeel herkenbaar! Geen dreumes en een kantoorbaan waarbij ik gelukkig veel kan thuiswerken, maar ik ben dood- en doodmoe. Iedereen zegt maar dat het misschien nog wel beter wordt maar ik geloof er niks meer van. Daarnaast ook sinds 2 weken last van veel hoofdpijn (ondanks genoeg water met dit weer). Ben inmiddels deels ziekgemeld en volgende week gesprek met de bedrijfsarts over hoe verder.
Voel me soms ook enorme aansteller, ik heb verder geen medische problemen namelijk. Maar het zwanger zijn vind ik echt loodzwaar.
3 maanden geleden
Herkenbaar!! Ik probeer echt rustig aan te doen overdag, maar ben alsnog kapot tegen de tijd dat het 21u is. Als ik de tijd heb slaap ik elke middag ook minimaal een uur… Als het me wel een keer lukt om te sporten (sportte voor de zwangerschap 5-6x per week) moet ik daar gevoelsmatig drie dagen van bijkomen
3 maanden geleden
Ahhh zo balen voor iedereen! Nog ongeveer 20 weken doorbijten dan maar 🙈
3 maanden geleden
Heel herkenbaar ook! De eerste zwangerschap had ik er veel minder last van, maar toen kon ik ook meer korte rustmomenten pakken. Ik heb deze zwangerschap een peuter van 2,5 rondlopen, dus tot rust komen lukt niet echt. Als hij een keer s’middags wil slapen dan doe ik met hem mee, maar de laatste tijd wil hij s’middags niet meer slapen
3 maanden geleden
Ik ben ook echt super moe het is vreselijk. Voel me echt een nietsnut probeer alles te doen wat ik moet doen en dan maar weer een dutje. In de nacht moet ik ook echt 100x plassen dat maakt me extra moe.ðŸ˜