8 Reacties

8 maanden geleden

Je maakt maar zo kort hapjes, onze oudste wilde de eigen gemaakte hapjes niet eens eten. Dus ik vind zonde van geld Ik gebruikte gewoon een stoom inzet op een pan en een staafmixer.

8 maanden geleden

Reactie op inara1998

Dit bericht is verwijderd
Glad pureerd tot 6 maanden. Vanaf 6 maanden zou je al gewoon kunnen prakken of stukjes geven op basis van Rapley. Wij zijn uiteindelijk gewoon potjes gaan geven.

8 maanden geleden

Staafmixer en een zeef doet wonderen. Je gebruikt het maar kort, ik zou het zonde van het geld vinden☺️

8 maanden geleden

Ik heb het gekocht en een dag later weer teruggebracht. Ik kook/stoom de groenten en dan gewoon met de staafmixer blenden

8 maanden geleden

Wat een geld voor iets wat je maar zo kort zou gebruiken. Hier eet ze tot 6 maanden potjes en daarna ga ik langzaam over naar grotere stukken/minder glad eten.

8 maanden geleden

Ik heb de Beaba Neo gekocht via marktplaats en werkt heel fijn! Kan nu gewoon al “meekoken” zonder een hele extra pan te gebruiken. Hoofdreden is wel dat we geen staafmixer hebben, wel een blender. Maar hier moet te veel in, dan eet ze een maand hetzelfde 😂 Dus deze gekocht via marktplaats, verkoop ik over een paar maanden gewoon weer. Kost het in totaal minder dan een staafmixer + stoommandje en het werkt fijner.

8 maanden geleden

Je maakt maar kort die hapjes zo mega gepureerd. Ik heb een hele goede blender daar gooi ik het in. Stomen doe ik in mijn stoompan maar kan ook gewoon een vergiet in je pan hangen ;)