15 Reacties

één maand geleden

Ik zou het even navragen bij de verloskundige

één maand geleden

Bij mij bleek het te komen door inderdaad teveel te doen. Afgelopen week rustiger aan gedaan en alleen nog harde buiken zonder de echte oefen weeën. Maar ik zou als je je zorgen maakt je vk even appen/ bellen. Had ik ook gedaan 😊 t zou namelijk ook kunnen komen door een blaasontsteking heb ik mij laten vertellen.

één maand geleden

Ik heb al sinds gister avond en vandaag de hele dag pijn in me onderbuik. Ik moet zeggen heb vandaag veel gedaan in huis maar weet niet het voelt niet fijn? Iemand die het herkent en of dit oefen weeën zijn? Zoals topic starter had ik het zo ver ik herinner niet bij me eerste

één maand geleden

Ik had vorige week ook twee keer een wee. Al langere tijd harde buiken. Komt waarschijnlijk door teveel doen en zie het maar als een waarschuwing.. Ik ben onderzocht door het ziekenhuis, alles was goed gelukkig.

één maand geleden

Misschien teveel doen of misschien al vroeg indalingsweeen? Hopelijk gaan ze snel weer weg tot het einde voor je! 🙏

één maand geleden

Reactie op Nowie1996

Bij mij bleek het te komen door inderdaad teveel te doen. Afgelopen week ru ...
Klopt, ik had de afgelopen dagen ook krampen in mijn buik, maar bleek blaasontsteking te zijn wat mijn baarmoeder prikkelde (en dat wil je niet). Ik zou gewoon de verloskundige bellen, zij kan gewoon even wat simpele checks doen!

één maand geleden

Reactie op Jedijel

Klopt, ik had de afgelopen dagen ook krampen in mijn buik, maar bleek blaas ...
Maar ook checks doen wanneer je op dat moment geen last hebt?

één maand geleden

Reactie op NiTe

Maar ook checks doen wanneer je op dat moment geen last hebt?
Ik had afgelopen week een paar avonden achter elkaar ook het gevoel van weeën, alsof ik weer ongesteld moest worden. Toen heb ik de volgende dag de praktijk gebeld met de vraag wat ik daar mee moet, of het er bij hoort of dat ik rust moet nemen etc. Wilden ze dat ik toch kort even langs kwam voor bloeddruk/urinetest/ hartje luisteren etc. en daar bleek dat het blaasontsteking was. Op dat moment had ik geen klachten eigenlijk.

één maand geleden

Ik vind 29 weken echt wel te vroeg hoor voor oefen weeën. Ik zou dit zeker bespreken met je verloskundige of arts. Want kan best zijn dat dit bijvoorbeeld wordt veroorzaakt doordat je te veel doet of blaasontsteking. Ik zou er niet mee blijven rondlopen iig.

één maand geleden

Hele gekke vraag hier maar ik heb dit dus als ik voor boodschap 2 ga. Dan voel ik de wee net als een golf komen, piek punt en weer gaan. Durf soms gwn niet naar de wc te gaan🤣 Is dat ook een oefen week of gewoon iets anders. (Ben 32 weken, last sinds 30 weken)

één maand geleden

Ik ben 29 weken heb daar ook last van het komt en het gaat ze kunnen niet zien als blaasontsteking is en ben nog steeds aan wachten in de wachtkamer voel me echt onrustig want als geen blaasontsteking en ze hadden inwendig ook al gekeken zien ze niks verkeerds begrijp er helemaal niks van🥺

één maand geleden

Reactie op Sabrina1997

Ik ben 29 weken heb daar ook last van het komt en het gaat ze kunnen niet z ...
Hoezo gek dan? Want is toch normaal dat je lichaam vanaf nu al gaat oefenen en voorbereiden op de uiteindelijke bevalling. Dus het krijgen van harde buiken en oefen weeën is normaal

één maand geleden

Ik hoef me iig geen zorgen te maken. Klinkt allemaal erg normaal.

één maand geleden

Ik lees trouwens online ook veel over indalings weeën dus misschien is dat het ? Ik zelf ervaar af en toe van die lichte menstruatie krampen ik zal het morgen ook even opgooien tijdens de controle

één maand geleden

Ik heb dit ook en had vandaag een reguliere afspraak bij de verloskundige, die gaf aan dat dit normaal is zolang er geen regelmaat in zit en niet langer dan 30 minuten duurt. Als je al een keer bevallen bent, dan weet je lichaam wat een wee is en komen oefenweeen/indalingsweeen vroeger voor. Ik hoefde me in ieder geval geen zorgen te maken, maar als jij je toch maar een beetje zorgen maakt zou ik gewoon bellen!