12 Reacties

7 dagen geleden

Wat mij is verteld zouden oefenweeën weg moeten gaan van rust en warmte. Dus op bed met een warme kruik of een warme douche. Als dat niet helpt zou ik wel even de verloskundige bellen. Zeker omdat je voor de 37 weken bent. Beter een keer teveel checken dan te weinig.

6 dagen geleden

Volg je gevoel, ik had ook al weeen terwijl er 3 maal tegen me gezegd werdt door het ziekenhuis dat het indalingsweeen waren.uiteindelijk had ik al 4 cm ontsluiting

6 dagen geleden

Reactie op M1997w

Volg je gevoel, ik had ook al weeen terwijl er 3 maal tegen me gezegd werdt ...
hoe heb je het ziekenhuis zo ver gekregen om toch te checken op ontsluiting?

6 dagen geleden

Ik heb dat ook en heb de vk gebeld. Moest op hun aanraden urine inleveren bij de HA en heb een urineweginfectie dus nu antibiotica. Zou voor de zekerheid dus even contacten met je vk!

6 dagen geleden

Reactie op kabouter-24

hoe heb je het ziekenhuis zo ver gekregen om toch te checken op ontsluiting ...
Ik zou voor een geplande keizersnede, heb ze gezegd dat ik erg veel last had en dat dit iets was wat ik nog niet eerder heb gevoeld. Ik wil gecheckt worden want daarvoor bel ik

6 dagen geleden

Reactie op M1997w

Ik zou voor een geplande keizersnede, heb ze gezegd dat ik erg veel last ha ...
oke.. t zakt nu niet af en krijg ook geplande keizersnee voor de 3e keer.. vanmiddag maar even bellen als het aan blijft houden.

6 dagen geleden

Reactie op kabouter-24

oke.. t zakt nu niet af en krijg ook geplande keizersnee voor de 3e keer.. ...
Gewoon bellen inderdaad, ik weet niet of je al vaker hebt gebeld ?

6 dagen geleden

Reactie op M1997w

Gewoon bellen inderdaad, ik weet niet of je al vaker hebt gebeld ?
ik heb met 28 en 33 weken aan de ctg gelegen inverband harde buiken. baarmoederhals was wel aan het verkorten maar met bed rust naar huis gestuurt beide keren. en nu voel.ik me eigelijk bezwaard om te bellen omdat ik het wel elke controle aangeef hoe ik me voel en hun blijven zeggen dat het er bij "hoort".

6 dagen geleden

Reactie op kabouter-24

ik heb met 28 en 33 weken aan de ctg gelegen inverband harde buiken. baarmo ...
Kan ik me voorstellen maar je wilt ook niet met al te veel ontsluiting nog eens naar het ziekenhuis toe moeten. En het gaat om jou en het kindje!

6 dagen geleden

Reactie op M1997w

Kan ik me voorstellen maar je wilt ook niet met al te veel ontsluiting nog ...
dat zeker! alleen zeggen ze elkekeer nee voelen op ontsluiting doen we tijdens de controle niet. 🤣

6 dagen geleden

Reactie op AnneGoodijk

Ik heb dat ook en heb de vk gebeld. Moest op hun aanraden urine inleveren b ...
Gedaan en die denkt dat het nierstuwing is.. heb ik nog nooit van gehoord maar als ik het opzoek komt het wel overeen met wat ik heb. Buiten dat het vervelend is, is er niks tegen te doen en kan dat vaker voorkomen rond dit termijn van de zwangerschap

6 dagen geleden

Reactie op bloempje96

Gedaan en die denkt dat het nierstuwing is.. heb ik nog nooit van gehoord m ...
Hm balen dat er niks aan te doen is! Warme kruik misschien lekker. Succes met de laatste loodjes!