99 Reacties

één maand geleden

Ik heb hem inderdaad vandaag, drankje is zeker niet lekker heeft wat weg van hoestdrank maar even je zinnen erop zetten en je hebt t zo op. Ik werk als ambulant hulpverlener dus had mn werktelefoon bij om wat mailtjes te doen en verder een serie gedownload om te kijken. Het is een lange zit, want ik moet ook 2.5 uur wachten maar met een serie, mailtjes en wat telefoontjes gaat de tijd redelijk snel voorbij!

één maand geleden

In heb hem de vorige zwangerschap gehad. Deze keer geweigerd. Nuchter melden om 8 hier, bloedafname uit arm, drankje (hier alleen citroen smaak, hele zuur/bitter). Daarna mag je alleen stil zitten en geen water of nog naar de wc. Dan na 2 uur nog bloedafname en dan mag je alles weer doen. Ik werd er heel naar van en heb echt 2 uur op een stoel gezeten.

één maand geleden

Het drankje is een soort van suikerwater, ik vind er niet veel smaak aan zitten. Het nare is dat het gewoon veel is. Je moet zo'n heel flesje weg werken en de laatste slokken gaan gewoon tegen staan. Omdat het zo zoet is zou je er misselijk van kunnen worden, en dat is vervelend! Ik heb de laatste slokken daarom even mijn neus dicht geknepen en het zo snel mogelijk doorgeslikt zonder echt te proeven haha. En vervolgens een lekker plekje zoeken om te kunnen zitten, tablet mee en filmpjes kijken maar haha.

één maand geleden

Ik had geen moeite met het op te drinken, maar heb het ook in 1 keer zonder stoppen gedaan. Naar mijn verbazing werd ik na een uur toch wel misselijk, maar ik heb alles binnen gehouden. (Een andere mama heeft overgegeven en moest later terug komen om het nóg eens te doen. Dat wou ik echt vermijden.

één maand geleden

Ah en voor vermaak heb ik met andere mama's gebabbeld en wat youtube gekeken. (Ik kan niet lezen wanneer ik misselijk ben.)

één maand geleden