99 Reacties

5 dagen geleden

Reactie op Luna2512

Nuchter was 4,8 en na 2uur was het ook 9,6. Tot nu toe met dieetaanpassin ...
Nee verloskundige heeft nog niet gebeld. Maar ik heb gisteren de test gedaan en kon in de middag de uitslag online in mijn ziekenhuis dossier al zien. Verwacht ook niet dat ze hier in het weekend naar kijken. Wanneer had jij de test?

5 dagen geleden

Ik vond het echt ongelooflijk smerig kwa smaak en textuur. Had wel mn vriend mee en we hebben 2 uur lang yahtzee gespeeld🤣🤣

4 dagen geleden

Ik heb hem vandaag gehad. Drankje de nasmaak is erg vies maar kon het gelukkig wel binnenhouden. Ik mocht daarna ook een beker met water & kreeg gewoon een bed op de afdeling. Mocht ook gewoon naar de wc. Nuchter : 4.7 2 uur na het drankje: 8.2 Iemand die weet of dit te hoog is? 🥲 volgens google wel.

4 dagen geleden

Reactie op Seyymer

Ik heb hem vandaag gehad. Drankje de nasmaak is erg vies maar kon het geluk ...
Ik mocht alleen mijn mond spoelen met water dus weer uitspugen. Aangezien het drinken van water je glucose kan helpen bij het dalen van de waardes als je dit door slikt

4 dagen geleden

Reactie op Seyymer

Ik heb hem vandaag gehad. Drankje de nasmaak is erg vies maar kon het geluk ...
Na 2 uur is dit te hoog ja Helemaal als je ook nog water hebt mogen drinken. Hier mag je niet eens je mond spoelen met water.

4 dagen geleden

Reactie op overdii18

Nee verloskundige heeft nog niet gebeld. Maar ik heb gisteren de test gedaa ...
Twee weken terug al! Met ong 23 weken. Komt in de familie voor dus ze wilden voor de zekerheid checken. Nu met aangepast dieet en ik moet komende week terug voor groei-echo en check🤞🏼

4 dagen geleden

Reactie op Luna2512

Twee weken terug al! Met ong 23 weken. Komt in de familie voor dus ze wilde ...
Ik had hem met 27 weken, hier ook in de familie voorkomend. Bij de eerste zwangerschap negatief en nu helaas positief. Ben benieuwd dat zelf prikken is denk ik eng

4 dagen geleden

Reactie op overdii18

Ik had hem met 27 weken, hier ook in de familie voorkomend. Bij de eerste z ...
Nee hoor. Dat is maar een klein prikje en is zo voorbij. Dat naaldje gaat automatisch in en uit. Iig als je het over bloedprikken hebt.

4 dagen geleden

Nou ik vond het heel erg mee vallen! Zoveel horror verhalen gehoord. Ik had citroen smaak en het smaakte naar slimpie citroen maar dan erg zoet. Kon het flesje zo leeg drinken en had ook geen nare bijwerkingen.

3 dagen geleden

Ik heb de suikertest as vrijdag, maar heb gevraagd om een prik ipv dat drankje. Heb een dagcurve in het ziekenhuis. 3x prikken

één dag geleden

Reactie op mommyxx

Nou ik vond het heel erg mee vallen! Zoveel horror verhalen gehoord. Ik had ...
Hier precies hetzelfde! Vond het drankje prima te doen en nergens last van gehad

één dag geleden

Ik heb hem 4 weken terug gehad. Drankje is inderdaad niet heel lekker, het is heel zoet maar wel te doen. Ik mocht wel in de tussentijd een rondje wandelen en ik had mijn tablet mee voor een serie inderdaad

één dag geleden

Wat is voor jullie de aanleiding om de test te doen? In mijn vorige zwangerschap moest ik deze test doen, was het uiteindelijk niet. Reden wat dat het buikje van onze dochter op de echo groot leek. Nu was dat bij 20 weken weer. Echter zei mijn vk dat de waarde 25 moet zijn voor een test en ik had 23,5. Toen nooit meer iets over gehoord!

één dag geleden

Reactie op bonjour

Wat is voor jullie de aanleiding om de test te doen? In mijn vorige zwanger ...
Bij mij was het omdat mijn vaders kant diabetes draagt allemaal. Plus moederskant van mij hart en vaatziektes voorkomen. Vandaar.

één dag geleden

Reactie op bonjour

Wat is voor jullie de aanleiding om de test te doen? In mijn vorige zwanger ...
Leeftijd

één dag geleden

Ik heb de test toevallig gisteren gedaan. Drankje is inderdaad niet lekker. Maar je neus dicht en flinke slokken nemen, is het zo weg. Ik mocht niet naar buiten. Ik moest daar op een stoel zitten. Ik zou wel iets meenemen om je te vermaken. En wat wel supper fijn is qls je misselijk word een waaier meenemen. Frisse lucht helpt om je niet zo beroerd te voelen. Wens je veel succes