20 Reacties
4 maanden geleden
Hoi hoi, ik ben 13 weken zwanger en woon in heerhugowaard 😍 groetjes Melanie
4 maanden geleden
Reactie op 90MelanieS
Hoi hoi, ik ben 13 weken zwanger en woon in heerhugowaard 😍 groetjes Melan ...
Hee! Wat leuk! Ik ben vandaag 14 weken zwanger. Hoe voel je je?
4 maanden geleden
Hey hey. Ik woon nu dus wel tijdelijk in Hoorn maar heb altijd in Alkmaar & Heerhugowaard gewoond. Kom daar dus nog erg vaak. Ik ben bijna 16 weken zwanger 🤰
4 maanden geleden
Reactie op 19achtentachtig
Hee! Wat leuk! Ik ben vandaag 14 weken zwanger. Hoe voel je je?
Ooh dan zitten we dicht bij elkaar, ik voel me goed! Voornamelijk moe. Ik heb straks mijn 13 weken echo. Ik ben vandaag precies 13+3 en 28 dec uitgerekend🥰 hoe voel jij je?
4 maanden geleden
Reactie op denisecalikci
Hey hey. Ik woon nu dus wel tijdelijk in Hoorn maar heb altijd in Alkmaar & ...
Gefeliciteerd!! Gaat alles goed?
4 maanden geleden
Reactie op 90MelanieS
Ooh dan zitten we dicht bij elkaar, ik voel me goed! Voornamelijk moe. Ik h ...
Succes zo! Bij ons was alles gelukkig goed.
4 maanden geleden
Reactie op 90MelanieS
Gefeliciteerd!! Gaat alles goed?
Dankje, het gaat nu gelukkig beter minder kwaaltjes al. Heb alleen het zelfde als jou voornamelijk gewoon echt moe en minder energie. Baal ik soms wel van want ik ben normaal echt een bezig bijtje haha
4 maanden geleden
Reactie op denisecalikci
Succes zo! Bij ons was alles gelukkig goed.
Dankjewel! Vind het spannend maar denk wel dat het goed zit🥰 fijn dat alles bij jou goed is. Wil je het geslacht al weten met 16 weken? Ik heb mijn geslachtsecho staan met 16 weken
4 maanden geleden
Reactie op 90MelanieS
Dankjewel! Vind het spannend maar denk wel dat het goed zit🥰 fijn dat alle ...
Snap ik, blijft spannend. Ik had ook het gevoel dat het wel goed zat. Dat stelde me wel gerust. Nou toen ik dus die medische echo had was ik al 14+ zwanger en ik had wel nog gezegd dat ik het geslacht niet wou weten maar mevrouw liet gewoon alles zien inclusief tussen de benen haha. Dit is al mijn 4de zwangerschap dus ik weet zeg maar wel goed hoe het er allemaal uit ziet bij een meisje en jongen
4 maanden geleden
Reactie op 90MelanieS
Dankjewel! Vind het spannend maar denk wel dat het goed zit🥰 fijn dat alle ...
Heb je al een gevoel ook of het een jongen of meisje wordt?
4 maanden geleden
Reactie op denisecalikci
Snap ik, blijft spannend. Ik had ook het gevoel dat het wel goed zat. Dat s ...
Aah wat stom!!!heb je er wel wat van gezegd? Ik heb geen idee, dit is mijn eerste zwangerschap, ik ben heel erg benieuwd
4 maanden geleden
Reactie op 90MelanieS
Aah wat stom!!!heb je er wel wat van gezegd? Ik heb geen idee, dit is mijn ...
Haha behoorlijk, nee ik was helemaal flabbergasted. Ga het bij de volgende afspraak wel even vermelden. Maar leuk, ben benieuwd ook!
4 maanden geleden
Reactie op denisecalikci
Haha behoorlijk, nee ik was helemaal flabbergasted. Ga het bij de volgende ...
Jaaa dat snap ik wel! Ja zou ik wel even doen, dat is niet zo netjes van de VK. Zelf heb ik 18 juli de. Geslachtsecho, dan gaat mn moeder mee, zij mag het dan weten en die zelfde middag doen we een kleine gender reveal party. Ik heb namelijk besloten om BAM moeder te worden en heb een traject gehad in een fertiliteitskliniek. Dus de grote verrassing was er al af, nu wordt het geslacht toch nog een beetje een verrassing voor me haha
4 maanden geleden
Reactie op denisecalikci
Hey hey. Ik woon nu dus wel tijdelijk in Hoorn maar heb altijd in Alkmaar & ...
Hoi! Sowieso Gefeliciteerd!
4 maanden geleden
De vk zei dat ze iets tussen de beentjes zag bungelen... We wilde het eigenlijk niet weten, vind het wel leuk als het een verrassing is.
4 maanden geleden
Reactie op 90MelanieS
Jaaa dat snap ik wel! Ja zou ik wel even doen, dat is niet zo netjes van de ...
Ahh wat mooi zeg, snap het zeker dan ja. Heel leuk!
één maand geleden
Reactie op 19achtentachtig
De vk zei dat ze iets tussen de beentjes zag bungelen... We wilde het eigen ...
Beetje late reactie maar wat stom. Zelfde als bij mij dus. Wij krijgen zoals ik al dacht en zag een meisje.