35 Reacties
7 maanden geleden
Hoi,
Ik woon in Zaltbommel en ben vandaag 6+1. Donderdag eerste echo in het zh en de 30e de eerste “normale” echo bij verloskundige. Laten we duimen voor kloppende hartjes zodat we de Bommelerwaard weer voorzien van meer mensen🤓🤞💞
7 maanden geleden
Reactie op Isabel de Groot
Hoi,
Ik woon in Zaltbommel en ben vandaag 6+1. Donderdag eerste echo in he ...
Wat tof! Ik ben zelf nu 5+3. Ik duim zeker mee voor kloppende hartjes! Wil je delen waarom je donderdag al naar het zh moet voor een echo? En hoe oud ben je? Lijkt me leuk om in deze groep contact te houden de komende maanden
7 maanden geleden
Reactie op BrittLoulou
Wat tof! Ik ben zelf nu 5+3. Ik duim zeker mee voor kloppende hartjes! Wil ...
Voel je je goed?
Ik ben 32 en we zijn jaren bezig geweest om zwanger te worden. Donderdag echo omdat dit een ivf babytje is❤️
7 maanden geleden
Voel je je goed?
Ik ben 32 en we zijn jaren bezig geweest om zwanger te wo ...
Wel echt veel kwaaltjes al, moe in de middag en als ik niet vaak genoeg eet heel misselijk en nog wel meer dingen haha, maarja hoort erbij. Gelukkig nog niet hoeven spugen want daar ben ik een beetje bang voor. Maar jeeetje wat bijzonder dat het is gelukt na jaren.. wat een wondertje. Nu duim ik extra hard dat alles goed gaat!!! Hoe voel jij je?
6 maanden geleden
Reactie op BrittLoulou
Wel echt veel kwaaltjes al, moe in de middag en als ik niet vaak genoeg eet ...
Dan weet je in ieder geval dat je zwanger bent! Haha. Lukt het je om te combineren met werk? Ik tik ook vrij veel kwaaltjes aan maar het valt allemaal in het niet bij de afgelopen jaren. Dus vooral accepteren en blij dat het om mij gaat 🥺
6 maanden geleden
Hey brittloulou en andere ladies,
Gefeliciteerd allemaal met onze decemberbabies🥰
Ik ben dan geen jonge mama maar wel voor het eerst. Ik kom uit omg Maasdriel. Leuk om ervaringen te delen en mooie zwangerschap toegewenst🌸
Vandaag ben ik precies 7 weken en vrijdag m'n eerste echo. Zaterdag onverwachts eentje gehad ivm hematoom in baarmoeder, gelukkig was er niets aan de hand. Zaterdag was hij/zij al een 0,5 cm met een stevig kloppend hartje, benieuwd naar vrijdag!
6 maanden geleden
Dan weet je in ieder geval dat je zwanger bent! Haha. Lukt het je om te com ...
Vind het wel echt heel lastig met werk. Ik werk in 4 dagen fulltime dus werk lange dagen en werk ook ver weg dus ik ga in de ochtend om 6 uur weg en kom om half 7 in de avond pas thuis. Ben vorige week ziek thuis gebleven een aantal dagen maar dat kan natuurlijk ook niet de hele zwangerschap. Afgelopen maandag weer gewerkt maar merkte om half 3 dat ik zoo moe was. Kon gelukkig om half 4 gaan omdat er genoeg personeel was maar ook dat gaat niet altijd lukken. Morgen weer werken dus ben heel benieuwd hoe dat gaat. Anders kijken naar opties of ik ergens in mijn pauze een dutje kan doen.
6 maanden geleden
Reactie op Feetje79
Hey brittloulou en andere ladies,
Gefeliciteerd allemaal met onze december ...
Ooh wat bijzonder dat je al zo'n mooi kloppend hartje hebt. Ik kan niet wachten tot mijn 1e echo
6 maanden geleden
Reactie op BrittLoulou
Vind het wel echt heel lastig met werk. Ik werk in 4 dagen fulltime dus wer ...
Ja dat begrijp ik goed. Heb je je manager wel op de hoogte gebracht (als je die hebt)? Die kan wellicht meedenken. We hebben namelijk recht op meer pauzes gedurende de hele zwangerschap