Hey mama’s,
Ik heb een vraagje, misschien dat iemand zich hierin herkent.
Ik heb vanaf de ochtend een onbeschrijfelijke pijn.
Waar zit de pijn?
Onder mijn borsten ~ bovenbuik.
Het voelt heel gespannen aan. In de ochtend kon ik nauwelijks lopen en liep ik voorover gebogen. Ik ben toen direct mijn bed ingekropen en heb de rust opgezocht. Toen was het ‘even’ weg. En nu voel ik ‘m bij : lopen, zitten, bewegen en etc of als ik een volle blaas heb.
De pijn voelt alsof je met een grote buik in slaap bent gevallen op jouw buik. En lang ook. Ik weet niet of dit het geval is, omdat ik wel wakker werd op mijn zij. Maar zo voelt het wel.
Verloskundige gebeld : zij gaf aan dat het harde buiken zouden kunnen zijn. 🤷🏽♀️
Iemand hier ervaring mee?
Groet!
Ik heb dit in week 23 heel erg gehad en heeft 8 uur aangehouden. Bij mij dachten ze aan galstenen of dat er teveel druk op de maag. Hier helpen maagbeschermers en paracetamol om het wat beter te maken. Heb nu af en toe nog zo'n 'aanval'
Als het voelt alsof je een strakke band om je bovenbuik hebt zou ik toch echt even vragen om je bloeddruk te meten en een urine test te doen op eiwitten
Zon pijn is namelijk een grote klacht bij zwangerschap vergiftiging
Lief! Goed, alsof ik nergens last van had gisteren. Ik heb de dag ervoor echt mijn longen eruit gekotst. En had niks op. Dus alle gal eruit en ziel ook😂. Dus misschien ook een soort spierpijn?