Hoi mama's
Ons dametje is een kleine meid, maar wel al vlot met interesse in potje.
Nu wil ik dat graag stimuleren door de luier uit te laten en dan een onderbroek aan te doen.
Alleen vind ik alleen maar onderbroekjes vanaf maat 86, en daar zwemt ze echt nog in.
Nu las ik ergens dat het een optie is om luieroverbroekjes in de kleinste maat te gebruiken als onderbroek, maar dat lijkt me echt niet fijn zitten met die mooie krulrandjes.
Ik heb zelfs al op Franse websites gezocht, met t idee dat die kindjes iets kleiner zijn gemiddeld dan onze Hollandse kindjes, maar zag ook maat 86 als kleinste.
Hebben jullie misschien idee毛n?
Dankjewel alvast!
Zeeman valt klein in ieder geval voor jongens. Toen onze oudste in maat 74/80 zat pastte maat 92 prima.
Hij is nu 3,5 en zit in maat 86 /92 en ondergoed van de Zeeman nu in 98 /104
Zoek eens in het algemene forum of in deze geboorteclub. Ik heb een dejavu lijkt het wel met je bericht haha. Alsof ik dit onlangs ook al eens voorbij heb zien komen 馃檲 ook met maatje 74
Zeeman vind ik ook klein vallen. Mijn zoontje zit in maat 86 en zeeman zeker in 92. Wibra valt over het algemeen dan weer groot, daar past hij nog in 80.
Ik vind die van zeeman eerlijk gezegd vrij groot vallen 馃檲. Mijn dochter heeft een beetje maar 92/98, ze draagt de onderbroeken van de zeeman 98/104 en die zitten vrij ruim. Ze heeft ook die van de hema in 98/104 en die vallen veel kleiner.
Maar ligt misschien ook aan de bouw van je kindje.
Ik vind die van zeeman eerlijk gezegd vrij groot vallen 馃檲. Mijn dochter he ...
Zeeman maat 92 valt echt klein. Zeker als 80/86.
Hema is echt 98/104 is echt mega. Kan mijn zoontje niet aan. Qua breedte scheelde het wel 10 cm ten opzichte van Zeeman maat 92
Het is al vaak gezegd, maar inderdaad de zeeman 馃槄 HEMA valt groot. Mijn dochtertje was met 18 maanden zindelijk en behoorlijk tenger (denk rond de 11 kg toen) en paste zeeman toen prima.