12 Reacties

3 dagen geleden

Zeeman valt klein in ieder geval voor jongens. Toen onze oudste in maat 74/80 zat pastte maat 92 prima. Hij is nu 3,5 en zit in maat 86 /92 en ondergoed van de Zeeman nu in 98 /104

3 dagen geleden

Reactie op M_1986

Zeeman valt klein in ieder geval voor jongens. Toen onze oudste in maat 74/ ...
Morgen gelijk langs de zeeman

3 dagen geleden

Zoek eens in het algemene forum of in deze geboorteclub. Ik heb een dejavu lijkt het wel met je bericht haha. Alsof ik dit onlangs ook al eens voorbij heb zien komen 馃檲 ook met maatje 74

3 dagen geleden

Zeeman vind ik ook klein vallen. Mijn zoontje zit in maat 86 en zeeman zeker in 92. Wibra valt over het algemeen dan weer groot, daar past hij nog in 80.

3 dagen geleden

Reactie op babyklaver

Morgen gelijk langs de zeeman
Als ze dan nog ruim zitten dan iets te warm wassen en in de droger en dan zitten ze perfect 馃槉

3 dagen geleden

Van de action vallen ook super klein vooral de boxers voor meisjes馃グ

3 dagen geleden

Reactie op Marianne1983

Als ze dan nog ruim zitten dan iets te warm wassen en in de droger en dan z ...
Hier was ik ze altijd op 60 graden en daarna in de droger maar krimpen doen ze niet 馃槄

3 dagen geleden

Reactie op Marianne1983

Van de action vallen ook super klein vooral de boxers voor meisjes馃グ
Waar ligt dat dan? Bij ondergoed en pyjama's van Kinderen? Hier bij alle winkels is ondergoed pas vanaf maat 104. Of valt dit al heel klein?

3 dagen geleden

Ik vind die van zeeman eerlijk gezegd vrij groot vallen 馃檲. Mijn dochter heeft een beetje maar 92/98, ze draagt de onderbroeken van de zeeman 98/104 en die zitten vrij ruim. Ze heeft ook die van de hema in 98/104 en die vallen veel kleiner. Maar ligt misschien ook aan de bouw van je kindje.

2 dagen geleden

Reactie op Brechtje89

Ik vind die van zeeman eerlijk gezegd vrij groot vallen 馃檲. Mijn dochter he ...
Zeeman maat 92 valt echt klein. Zeker als 80/86. Hema is echt 98/104 is echt mega. Kan mijn zoontje niet aan. Qua breedte scheelde het wel 10 cm ten opzichte van Zeeman maat 92

2 dagen geleden

Reactie op M_1986

Waar ligt dat dan? Bij ondergoed en pyjama's van Kinderen? Hier bij alle w ...
Bij ondergoed en pyjama's voor kinderen. Hier gaan ze vanaf 92 al. Misschien dat ze bij jullie snel uitverkocht zijn. Het valt wel echt heel klein

gisteren

Het is al vaak gezegd, maar inderdaad de zeeman 馃槄 HEMA valt groot. Mijn dochtertje was met 18 maanden zindelijk en behoorlijk tenger (denk rond de 11 kg toen) en paste zeeman toen prima.