14 Reacties
15 dagen geleden
Reactie op Marnet2013
Heel herkenbaar .
Wat doe jij om die onrust weer wat los te kunnen laten?
15 dagen geleden
Reactie op Pindaklaasje
Wat doe jij om die onrust weer wat los te kunnen laten?
Ga met mijn dochtertje dingen doen en neem dan tussen de middag de rust of ik ga een beetje met de buik spelen en op de zij liggen helpt ook wel.
15 dagen geleden
Heel herkenbaar. Ik pak dan de angelsound om even te luisteren ☺️ en meestal schop ze er dan even flink tegenaan😅 dan ben ik weer gerustgesteld 🥰
15 dagen geleden
Heeel herkenbaar, ik zeg je eerlijk vind t deze laatste weken alleen maar enger worden. Ben nu 36w, maar om mij apart mag ze er snel uit, mijn mams heeft een overleden kindje door een niet goed werkende placenta bij 35w..
15 dagen geleden
Oef ik had dit gister heel erg, voelde de baby super weinig. Ik probeer mezelf dan ook echt wel logische verklaringen aan te praten, zoals ik was druk dus dan voel je al snel minder en misschien is de baby weer naar achter gedraaid waardoor bewegingen ook minder voelbaar zijn. Gelukkig maakte de kleine het vanacht weer goed 🤣
15 dagen geleden
Heeel herkenbaar, ik zeg je eerlijk vind t deze laatste weken alleen maar e ...
Daar ben ik ook heel erg bang voor. Ik heb een placenta praevia totalis en daarvoor heb ik al 5 keer in het ziekenhuis gelegen omdat deze steeds bloedingen geeft. Ben nu 32+4 weken zwanger
14 dagen geleden
Reactie op Saarrr93
Nou dit maakt kennelijk niet uit. Ik heb enorm last van wat jij beschrijft ...
Ja zo herkenbaar, soms wilde ik wel gewoon even letterlijk van haar horen "alles gaat goed hoor mama ik zie je in december", maarja zo werkt het helaas niet.
14 dagen geleden
Reactie op Pindaklaasje
Ja zo herkenbaar, soms wilde ik wel gewoon even letterlijk van haar horen " ...
Ahw dat zou zo fijn zijn 🥹😂 ik ben er vanochtend even goed voor gaan liggen en heb geteld hoe vaak ik haar voelde in een uur. Dat heeft me wel goed gedaan. Verder is het gewoon vertrouwen hebben denk ik ❤️
13 dagen geleden
Dit gevoel heb ik al vanaf de positieve zwangerschapstest. Dit is de reden dat wij extra echo’s krijgen. Als je heel onrustig bent kun je extra afspraken maken waarbij ze naar het hartje luisteren. Een check op de placenta, vruchtwater, hart en groei van de baby doen ze met groeiecho’s. Voor zover ik weet kan dat met 33 weken en daarna ten tijden van de liggingsecho. Misschien kun je vragen de liggingsecho om te zetten in een groeiecho en deze in week 35 uit te voeren (dat doen ze bij ons).