Onze dochter slaapt en drinkt gelukkig goed maar in haar wakkertijd wordt zij al heel snel jengelig. Of ik haar nu vasthou of dat ze in een stoeltje zit of op het speelkleed ligt, ze gaat altijd heel snel jengelen en jammeren. Ik ben het al helemaal gewend, maar van het weekend waren er 2 verschillende mensen op bezoek en die vroegen allebei of ze ontevreden is over iets omdat ze op hun schoot ook maar bleef jengelen. Ze huilt bijna niet gelukkig, maar is dus wel de hele dag door aan het jengelen en ik vraag me vaak af of ik iets fout doe. Ze kan ook vaak echt keihard lachen, maar over de gehele dag door is het dus eigenlijk veel gejengel. Heeft iemand dezelfde ervaring?
Ja de ontwikkeling gaat nu heel snel en willen dingen maar lukt niet. Hier over het algmeeen altijd vrolijk ventje maar nu is het drama. Gister helemaal klaar mee met dat gejengel 😂
Ja de ontwikkeling gaat nu heel snel en willen dingen maar lukt niet. Hier ...
Aaaahh ja ik ben soms ook zo klaar met dat gejengel, maar hier vind ik het aparte dat ze overdag weinig dingen probeert te doen, dus dan denk ik wat wil je dan precies en zodra ik haar in bed leg wil ze ineens proberen te rollen
Heel herkenbaar. Ik denk dat het voornamelijk frustratie is dat ze heel vee ...
Dit! Onze zoon is echt super tevreden en huilt nauwelijks, maar sinds een week of twee is hij ook vaker onrustig/jengelig. Verlatingsangst is hier ook een beetje begonnen al. Dat in combinatie met dingen willen maar nog niet kunnen maakt inderdaad onrustig.
Zou het kunnen dat ze zich verveelt? Ik merkte vorige week dat mijn dochter best wel uitgekeken is op haar speeltjes, en zitten op schoot vindt ze ook maar saai, ze heeft echt veel nieuwigheid nodig! Anders gaat ze ook jengelen...
Dit had me zoontje ook, !!! Ik heb zijn melk verandert van nutrilon naar nutrilon pepti hij is nu zo tevreden en het jengelen is gestopt!! Dus ik zou overschakelen van melk en kijken hoe ze erop reageert
Ja dat dacht ik ook, maar ik heb zoveel speelgoed en wat je ook aanbiedt ze ...
Oh wat vervelend :( misschien dan toch frustratie? Mijn baby gaat wel vaak jengelen als ze bij mensen op schoot moet zitten omdat ze dat gewoon niet wil haha. En verder dan toch dat willen maar niet kunnen eat eerder genoemd werd?
Bij hoeveel maanden heb je dit gedaan? Want mijn dochter zit al 6 maanden a ...
Mijn zoontje zat 5 maanden aan de normale nutrilon.. ben sinds 3 weken overgestapt en het jengelen is direct gestopt.. probeer het vandaag nog meis. Ik herken letterlijk mijn zoontje in jou verhaal.
Mijn zoontje zat 5 maanden aan de normale nutrilon.. ben sinds 3 weken over ...
Kan ik hier zomaar mee starten? Of moet dat via het cb huisarts? Had jouw zoontje ook andere klachten? Want zij heeft verder wel normale stoelgang, geen eczeem of dat soort dingen.
Kan ik hier zomaar mee starten? Of moet dat via het cb huisarts? Had jouw z ...
Jaa ik ben overgestapt zonder overleg.. toen ik dat aangaf bij de CB vonden ze t goed. Hij had bijna geen symptonen enigste wat ik merkte wat een klein beetje uitslag onder zijn nek en blijkbaar kwam dat omdat hij afentoe het melk morste.. en vooral dat gejengel heledag dat waren de enigste symptonen.