18 Reacties

3 weken geleden

Heel herkenbaar. Ik denk dat het voornamelijk frustratie is dat ze heel veel willen, maar nog niet kunnen 😜

3 weken geleden

Reactie op DaGiP2426

Heel herkenbaar. Ik denk dat het voornamelijk frustratie is dat ze heel vee ...
Ja denk dit indd. En hier is soms ze soms toch gewoon moe dus doe haar dan gewoon naar bed. ‘s morgens is ze soms na een uurtje alweer moe.

3 weken geleden

Ja de ontwikkeling gaat nu heel snel en willen dingen maar lukt niet. Hier over het algmeeen altijd vrolijk ventje maar nu is het drama. Gister helemaal klaar mee met dat gejengel 😂

3 weken geleden

Reactie op YaraO2020

Ja de ontwikkeling gaat nu heel snel en willen dingen maar lukt niet. Hier ...
Aaaahh ja ik ben soms ook zo klaar met dat gejengel, maar hier vind ik het aparte dat ze overdag weinig dingen probeert te doen, dus dan denk ik wat wil je dan precies en zodra ik haar in bed leg wil ze ineens proberen te rollen

3 weken geleden

Reactie op DaGiP2426

Heel herkenbaar. Ik denk dat het voornamelijk frustratie is dat ze heel vee ...
Dit! Onze zoon is echt super tevreden en huilt nauwelijks, maar sinds een week of twee is hij ook vaker onrustig/jengelig. Verlatingsangst is hier ook een beetje begonnen al. Dat in combinatie met dingen willen maar nog niet kunnen maakt inderdaad onrustig.

3 weken geleden

Zou het kunnen dat ze zich verveelt? Ik merkte vorige week dat mijn dochter best wel uitgekeken is op haar speeltjes, en zitten op schoot vindt ze ook maar saai, ze heeft echt veel nieuwigheid nodig! Anders gaat ze ook jengelen...

3 weken geleden

Reactie op Wire

Zou het kunnen dat ze zich verveelt? Ik merkte vorige week dat mijn dochter ...
Ja dat dacht ik ook, maar ik heb zoveel speelgoed en wat je ook aanbiedt ze blijft maar jengelen en chaggerijnig

3 weken geleden

Dit had me zoontje ook, !!! Ik heb zijn melk verandert van nutrilon naar nutrilon pepti hij is nu zo tevreden en het jengelen is gestopt!! Dus ik zou overschakelen van melk en kijken hoe ze erop reageert

3 weken geleden

Reactie op chardella

Dit had me zoontje ook, !!! Ik heb zijn melk verandert van nutrilon naar nu ...
Bij hoeveel maanden heb je dit gedaan? Want mijn dochter zit al 6 maanden aan de normale nutrilon

3 weken geleden

Reactie op Mv__

Ja dat dacht ik ook, maar ik heb zoveel speelgoed en wat je ook aanbiedt ze ...
Oh wat vervelend :( misschien dan toch frustratie? Mijn baby gaat wel vaak jengelen als ze bij mensen op schoot moet zitten omdat ze dat gewoon niet wil haha. En verder dan toch dat willen maar niet kunnen eat eerder genoemd werd?

3 weken geleden

Reactie op Mv__

Bij hoeveel maanden heb je dit gedaan? Want mijn dochter zit al 6 maanden a ...
Mijn zoontje zat 5 maanden aan de normale nutrilon.. ben sinds 3 weken overgestapt en het jengelen is direct gestopt.. probeer het vandaag nog meis. Ik herken letterlijk mijn zoontje in jou verhaal.

3 weken geleden

Reactie op chardella

Mijn zoontje zat 5 maanden aan de normale nutrilon.. ben sinds 3 weken over ...
Kan ik hier zomaar mee starten? Of moet dat via het cb huisarts? Had jouw zoontje ook andere klachten? Want zij heeft verder wel normale stoelgang, geen eczeem of dat soort dingen.

2 weken geleden

Reactie op Mv__

Kan ik hier zomaar mee starten? Of moet dat via het cb huisarts? Had jouw z ...
Jaa ik ben overgestapt zonder overleg.. toen ik dat aangaf bij de CB vonden ze t goed. Hij had bijna geen symptonen enigste wat ik merkte wat een klein beetje uitslag onder zijn nek en blijkbaar kwam dat omdat hij afentoe het melk morste.. en vooral dat gejengel heledag dat waren de enigste symptonen.

2 weken geleden

Reactie op chardella

Jaa ik ben overgestapt zonder overleg.. toen ik dat aangaf bij de CB vonde ...
Wat fijn dat het zo goed hielp bij jou zoontje!! Hoe snel merkte je verschil

2 weken geleden

Reactie op Mv__

Wat fijn dat het zo goed hielp bij jou zoontje!! Hoe snel merkte je verschi ...
Ik begon om 5uur savonds met nutrilon peptii.. en ik merkte dat hij de volgende dag al gelijk vrolijker was was...

2 weken geleden

Reactie op chardella

Ik begon om 5uur savonds met nutrilon peptii.. en ik merkte dat hij de volg ...
Zo fijn🥹🥹

2 weken geleden

Reactie op Mv__

Zo fijn🥹🥹
Jaa zekker bn zo opgelucht..

2 weken geleden

Reactie op chardella

Jaa zekker bn zo opgelucht..
Hopelijk vind je snel een oplossing voor je dochtertje xx