Hi dames,
Maandag ben ik 37 weken maar ik voel me al 2/3 dagen niet helemaal lekker. Ik slaap ontzettend veel en heb soms diarree achtige ontlasting. Ik slik sinds deze week ook magnesium tabletten kan het hier aan liggen? Ik ben vandaag wakker geworden om 11:15 en wil eigenlijk sinds 13:30 weer gaan slapen. Voel me heel erg zwaar alsof ik ook echt niet meer kan. Heb eigenlijk niks gedaan dan ontbijten en op de bank zitten vandaag…
Denk je dat de bevalling binnenkort zal plaatsvinden? Op internet lees ik dat de bevalling kan naderen. Iemand die dit herkent bij zijn vorige zwangerschap? 🩷
Dit is mijn eerste zwangerschap, maar ik heb echt precies hetzelfde. Ik schrok wakker om 11:20, ik ben net even naar de winkel geweest en nu vecht ik alweer tegen de slaap 🤯🤯
Precies t zelfde 🥲 weken lang niet geslapen. En gisteren in een dikke coma. Werd om 10 uur wakker en zit al heel de middag tegen mn slaap te vechten. Diaree had ik al, maar sinds een dag of 3 is het de pijnlijke variant waar je kont van brand 🫣 ben disndag 37 weken
Heel herkenbaar.
Vrijdag op zaterdag 12 uur lang last gehad van voorweeën en sindsdien voel ik me heel slecht.
Hoofdpijn, misselijk, mijn spieren doen zeer. Gewoon een grieperig gevoel. Had gisteren ook ineens een migraine aanval.
Heb geen krampen meer gehad maar hoop toch echt dat dit betekent dat de bevalling nadert
Herkenbaar maar voor mij is het wel een griep.. vannacht ook alles eruit gegooid aan beide kanten 😂
Magnesium citraat kan inderdaad ook diarree veroorzaken