10 Reacties

6 dagen geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap, maar ik heb echt precies hetzelfde. Ik schrok wakker om 11:20, ik ben net even naar de winkel geweest en nu vecht ik alweer tegen de slaap 🤯🤯

6 dagen geleden

Reactie op lisas99

Dit is mijn eerste zwangerschap, maar ik heb echt precies hetzelfde. Ik sch ...
Jeetje bizar, hoeveel weken ben jij nu?

6 dagen geleden

Precies t zelfde 🥲 weken lang niet geslapen. En gisteren in een dikke coma. Werd om 10 uur wakker en zit al heel de middag tegen mn slaap te vechten. Diaree had ik al, maar sinds een dag of 3 is het de pijnlijke variant waar je kont van brand 🫣 ben disndag 37 weken

6 dagen geleden

Reactie op dilosssx

Jeetje bizar, hoeveel weken ben jij nu?
Morgen precies 37!

6 dagen geleden

Reactie op Riley Sheai

Precies t zelfde 🥲 weken lang niet geslapen. En gisteren in een dikke coma ...
38 weken*

6 dagen geleden

Buikgriepje? Toch slaaptekort inhalen? Inderdaad bijwerking magnesium? Je mag altijd de verloskundige bellen bij twijfel.

6 dagen geleden

Ik ben morgen 35 weken en heb dit ook gehad. Bij mij geen teken voor bevallen geweest.. het was na een paar dagen goed veel slapen klaar 🤭

5 dagen geleden

Diarree kan komen door een bepaalde vorm van magnesium. Staat er op de achterkant welke vorm van magnesium er in zit?

5 dagen geleden

Heel herkenbaar. Vrijdag op zaterdag 12 uur lang last gehad van voorweeën en sindsdien voel ik me heel slecht. Hoofdpijn, misselijk, mijn spieren doen zeer. Gewoon een grieperig gevoel. Had gisteren ook ineens een migraine aanval. Heb geen krampen meer gehad maar hoop toch echt dat dit betekent dat de bevalling nadert

5 dagen geleden

Herkenbaar maar voor mij is het wel een griep.. vannacht ook alles eruit gegooid aan beide kanten 😂 Magnesium citraat kan inderdaad ook diarree veroorzaken