11 Reacties

2 maanden geleden

Jaa 24 weken en nog amper wat voelen, placenta ook voor

2 maanden geleden

Precies zelfde hier!! Maar verloskundige zegt dat het vanzelf komt en dat je pS vanaf 27/28 elke dag je baby moet voelen. Ik word er ook onzeker van…. Hopelijk komt het snel 🤞🏻 maar je bent dus niet de enige die dit gevoel heeft 😘

2 maanden geleden

Hier helemaal hetzelfde 24+3 en zo goed als niets te voelen heel irritant!

2 maanden geleden

Hier placenta ook voor en het duurde lang, morgen 25 weken en inmiddels voel ik haar. Maar nog steeds zachtjes. Het komt, echt ❤️ maar ik snap je onrust en onzekerheid, deze had ik namelijk ook.

2 maanden geleden

Ik ook voor ligende placenta, Bijna 24 weken en soms 1of 2 per week het idee dat ik iets voel maar niks mega sterk. Soms vond ik het heel spannend en soms kan ik het vrij goed loslaten 🥹💙 Maar zou het fijn vinden om hem iedere dag te voelen Meer mensen ook soms het idee dat ze iets voelen, maar aan de andere kant geen idee hoe het zou moeten voelen. Misschien is het wel heel iets anders?

2 maanden geleden

Hier ook placenta voor. Ik heb een zeer actieve baby in de buik groeien. Ik voel hem al met 16 weken of er golven in de buik zijn. Inmiddels 24+3 weken nu en voel onze zoon constant bubbelen of ploppen en stompen. Mijn placenta ligt voor rechts en voel hem ook alleen links. Heel Zelden voel ik hem rechts. Ligt er aan hoe hij ligt. Maar hou de hoop vast. Als je onzeker erover bent praat met je verloskundige of iemand die kortbij staat.

2 maanden geleden

24 weken en ook de placenta voor, heel af en toe denk ik iets te voelen maar het is zeker niet duidelijk en ook nog niet elke dag.

2 maanden geleden

Hier de tweede en wederom placenta voor. Eerste nooit gevoeld en de uk nu ook nog niet,23+6

2 maanden geleden

22+1 en ook de placenta voor! Voel haar sinds 21 weken af en toe, maar lang niet elke dag (even veel). Vanaf buiten zeker nog niks te voelen! Ik heb inderdaad ook begrepen dat het echt pas vanaf 27 weken hoeft en dat het in deze termijn ook best zo kan zijn dat je het de ene dag voelt en de andere dag helemaal niks.

2 maanden geleden

Ik heb die onzekerheid ook gehad en hoopte ook dat ik haar al meer zou voelen. Ik denk dat ik haar sinds vorige week (22 weken) af en toe voel en ook op ongeveer vaste momenten op de dag, maar ook niet iedere dag. Maar de verloskundige zei dat tijdens de 20 weken echo dat je ze meestal vanaf 24 weken zeker gaat voelen als je echt een actieve baby hebt. Dus je hoeft je geen zorgen te maken.☺️

2 maanden geleden

Ik heb haar bij de 20 weken echo trouwens zién schoppen tegen mijn buikwand (placenta dus) en voelde er niks van. Echoscopist zei dat dit inderdaad door de voorliggende plancenta kwam. Als je baby zwaarder wordt zal het krachtig genoeg zijn om te gaan voelen!