25 Reacties
één maand geleden
Reactie op Kels94
Jeetje wat een rollercoaster! Is de bacterie nu actief bij jou? En kun je d ...
Nee hij is niet actief meer omdat ik al een antibiotica kuur gehad heb maar blijf wel drager ervan en doordat het in mijn baarmoedermond zit en de baby daardoor heen moet kan hij het tijdens de bevalling oplopen en het kan nu doordat me vliezen gebroken zijn in me baarmoeder gaan zitten en dan moet de baby er met spoed uit
één maand geleden
Hey, ik ben vorige week woensdag opgenomen in het ziekenhuis met een verkorte baarmoederhals, tijdens een harde buik had ik nog maar 0,2 mm. Bij opname was ik 28+1 weken. Ondertussen lig ik nog altijd in het ziekenhuis, 29+5 weken. Er is afgesproken geweest met de dokter dat ik zeker tot en met 30 weken blijf om dan verder te zien. Ik heb ook longrijping gehad en via infuus weeenremmers. Nu neem ik dagelijks 3x utrogestan. Hoe dan ook is het aangeraden bij mij om het rustig aan te doen.. Bij mijn dochter werd ik opgenomen op 27 weken met een verkorte baarmoederhals. Ik heb toen 6 weken in het ziekenhuis gelegen en in totaal 10 weken in bed gelegen. Ik ben uiteindelijk nog moeten ingeleid worden omdat ze er niet meer uit wou. Ik hoop deze keer op hetzelfde verhaal want het is toch allemaal stressvol. Ik zou zeker aanraden om naar je lichaam te luisteren.
één maand geleden
Reactie op Littlebutterfly
Nee hij is niet actief meer omdat ik al een antibiotica kuur gehad heb maar ...
Zeker pittig maar wat doe je het goed! Fijn om te lezen dat je antibiotica hebt gehad en dat ze de gbs in de smiezen hebben. Heel veel sterkte en op naar de 35 weken! 🍀
één maand geleden
Reactie op Himara
Hey, ik ben vorige week woensdag opgenomen in het ziekenhuis met een verkor ...
Jeetje wat pittig zeg! Wat een korte baarmoederhals zeg! Wat is hij in “rust” als ik vragen mag? Ze hebben het bij mij nooit gemeten tijdens een harde buik (deze zwangerschap) terwijl ik er toch heel veel heb, in rust is hij tussen de 20-25mm (uitschieter van 28mm), maar ook wel eens 15/18mm geweest. Wisselt dus erg.
Bizar he dat je eerste kindje uiteindelijk niet wilde komen. Die ervaring heb ik precies het zelfde gehad vorige zwangerschap 🤷♀️