Dag dames, ik was even benieuwd naar jullie meningen hierover want ik merk dat ik eraan twijfel.
Momenteel 28+6. Ik ben dinsdag avond naar het zkh gegaan met ontzettende aanhoudende harde buiken. Controle gehad was allemaal prima, maar zou een urineweginfectie hebben wat dat veroorzaakt. Vrijdag retour ivm geen verbetering klachten en minder kindsbewegingen. Blijk ik (alleen tijdens een harde buik) een verkortte baarmoedermond te hebben. Eiwit test gedaan voor vroeggeboorte, jahoor positief. Overigens toch geen urineweginfectie. Opgenomen en aan longrijping gezet met weeënremmers. Over het weekend wel redelijk rustig. Soms gespannen buik maar niet meer echt ‘basketbal hard’. Eindstand; ik mag naar huis en eigenlijk gewoon alles blijven doen zolang het gaat.
Voelt voor mij persoonlijk een beetje nonchalant, als er vrijdag nog tegen mij wordt gezegd dat ze wellicht al kan komen. Is dit normaal? Ik ben blij toe dat ik naar huis mag en niet bedgebonden ben voor 11 weken, maar longrijping doen ze toch ook niet zonder reden?