9 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb geen info of ervaring hier mee.
Maar wil je wel heel veel sterkte wensen deze dagen, hopelijk komt er toch een beetje goed nieuws aan woensdag! X
3 maanden geleden
Bedoel je een hernia diafragmatica?
Ik heb er geen ervaring mee, maar volg wel iemand op insta waarvan haar zoontje afgelopen jaar is geboren met deze aandoening. Het gaat nu erg goed met hem! Ze heeft er ook stukken over geschreven op mamaplaats.
Nannie Wacanno heet ze. Je zou evt contact met haar kunnen opnemen!
Heel veel sterkte!🙏🏻
3 maanden geleden
Reactie op Flower221
Bedoel je een hernia diafragmatica?
Ik heb er geen ervaring mee, maar volg ...
Dank je! Ik ga eens kijken of ik haar kan vinden!
3 maanden geleden
Er zijn heel veel verschillende soorten hernia diafragmatica, waarbij de risico's en verwachtingen nogal verschillen. Denk belangrijk om dus ook niet teveel op te zoeken en te lezen en eerst meer informatie van je artsen af te wachten! Op internet staan helaas vaak alleen de extreem positieve of extreem negatieve verhalen..
Heel veel sterkte, kan me helemaal voorstellen dat jullie enorm veel stress hebben nu! Hopelijk hebben de artsen naar omstandigheden het beste nieuws voor jullie!
3 maanden geleden
Dit klinkt inderdaad als CHD. Wij hebben dit ook met ons meisje gehad, maar toen werd al bij 11 weken gezien dat er iets niet goed was. Er zijn verschillende prognoses. Bij ons was het helaas heel slecht, maar ze zeiden ook dat het geen goed teken was dat het al zo vroeg was te zien. Ik hoop dat het bij jou beter is, ook omdat het dus nu pas is gezien. Laat je vooral goed informeren door de artsen, want op internet worden vaak de uitersten vooral geschetst. Ik wens je veel sterkte 🙏
3 maanden geleden
Reactie op BenBVolLiefde
Hee, heb je inmiddels meer duidelijkheid gekregen?🌷
Wel echt CHD maar tot nu toe milde vorm. Wij zijn redelijk positief nu ook al wordt het een zware weg..
3 maanden geleden
Reactie op BenBVolLiefde
Dit klinkt inderdaad als CHD. Wij hebben dit ook met ons meisje gehad, maar ...
Helaas was ik daar al achter.. als je een week de tijd krijgt voor de bevestiging, heb je alles al bedacht.. wel verschrikkelijk dat het bij jullie niet goed was. Is ergers kan ik me nu niet meer voorstellen..
3 maanden geleden
Reactie op LauraEJ1989
Wel echt CHD maar tot nu toe milde vorm. Wij zijn redelijk positief nu ook ...
Gelukkig lijkt het dan nog een milde vorm te zijn. De zwangerschap is dan ook in 1 klap anders. Veel sterkte met dit traject 🌷