49 Reacties

5 maanden geleden

30 December 😋

5 maanden geleden

Reactie op Ginavg

30 December 😋
Hier ook 30 december 😊

5 maanden geleden

31 december! 😂

5 maanden geleden

31 december :)

5 maanden geleden

Hier twee keer toe terug gezet. In totaal meer dan een week en kom nu op 3 januari uit 😅 Maar bij de eerste twee eerder bevallen dus oud en nieuw is zeker niet ondenkbaar 😋

5 maanden geleden

Ons eerste dochtertje Jeanne is geboren op 31/12/2022. Nu zijn we uitgerekend op 9/12/2024. Op zich is het wel leuk hoor, op oudejaar. Je viert dit sowieso met familie en vrienden, het eindigt met vuurwerk, iedereen is in feeststemming… hier binnenkort dus 2 decemberkindjes 🍀

5 maanden geleden

Hier ook 1-1 🥂🍾

5 maanden geleden

Hier uitgerekend op 31 december!

5 maanden geleden

Hier 31 december 😊🎇

5 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op 29 december. Precies tussen kerst en oud en nieuw. Mijn man is 6 januari jarig...word nog spannend.😁

5 maanden geleden

31 december hier!🎆

5 maanden geleden

Ja, hier 1-1🎆✨🎇 ben ook erg benieuwd of het december of januari wordt!

5 maanden geleden

Ik ben bij de termijnecho van 1-1 naar 2-1 gezet. Ook hier spannend of het 2024 of 2025 wordt! M’n moeder heeft al een pakje met Born in 2024 gekocht, anders kopen we een nieuwe met 2025 was de boodschap 😂❤️

4 maanden geleden

Reactie op Sylvia Meurs Drijver

Ik ben bij de termijnecho van 1-1 naar 2-1 gezet. Ook hier spannend of het ...
Wat leuk om te zien dat er meer zijn rond of op dezelfde datum!! Haha ja die had ik ook gezien maar de 2025 is er nog niet voorlopig denk ik. En kan beide zijn, dus we kopen maar even niks nog 😅 of precies 00:00 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Hoe voelen jullie je trouwens? Ik dacht dat de misselijkheid wel weg was, maar heb daar s avonds vooral last van. En wanneer is voor jullie de volgende echo?

4 maanden geleden

Ook 1 januari!

4 maanden geleden

Ook 01/01/25! 🥂

4 maanden geleden

Reactie op jaiya

Wat leuk om te zien dat er meer zijn rond of op dezelfde datum!! Haha ja di ...
Hahaha jaaa tot 31-12 zal het spannend blijven of het 2024 of 2025 wordt!

4 maanden geleden

Hier ook 1-1!

4 maanden geleden

Hier ook 01-01 ! 😍🥹