65 Reacties

2 jaar geleden

Hallo Ik ben ook 41 en in verwachting van onze 2e. Ik kreeg mijn dochter toen ik 39 was na een moeilijke tijd met 2 miskramen. Onze dochter kwam ook nog ruim 10 weken te vroeg. Dus ja, ik vind het ook spannend. Volgens mijn berekening zou ik rond 8 december uitgerekend zijn.

2 jaar geleden

Haii hier 39 en zwanger van de 4de, mijn kids zijn al wat ouder dochter 22 zoon bijna en 18 en een zoon net 15. Merk wel dat ik veel meer nadenk of dat het wel allemaal goed gaat, dat had ik niet bij die andere zwangerschappen

2 jaar geleden

Reactie op daphiej

Haii hier 39 en zwanger van de 4de, mijn kids zijn al wat ouder dochter 22 ...
Ja dat heb ik dus zeker ook. Heel raar. Ssssuper blij, maar ook beetje dubbel.

2 jaar geleden

Reactie op Femke338

Hallo Ik ben ook 41 en in verwachting van onze 2e. Ik kreeg mijn dochter t ...
Ook een december wondertje. Ik kan me voorstellen dat het spannend is, met de ervaringen van de vorige keren.

2 jaar geleden

Reactie op Anoesjka2107

Ja dat heb ik dus zeker ook. Heel raar. Ssssuper blij, maar ook beetje dub ...
Ja raar he!? Snap soms niks van mezelf 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Anoesjka2107

Ook een december wondertje. Ik kan me voorstellen dat het spannend is, met ...
Dat is wel zo, maar toch heb ik wel een goed gevoel over deze zwangerschap .

2 jaar geleden

Volgende maand 42 en zwanger van mn 5e. 19, 18, 14, 7 maanden en nu net zwanger..... Toch gewoon weer super eng en spannend!

2 jaar geleden

Reactie op Femke338

Dat is wel zo, maar toch heb ik wel een goed gevoel over deze zwangerschap ...
Dit gevoel vasthouden en er vooral van genieten. Voor mij geldt het eerst beseffen en laten bezinken. Prachtig een zwangerschap

2 jaar geleden

Reactie op Mamaannie

Volgende maand 42 en zwanger van mn 5e. 19, 18, 14, 7 maanden en nu net zwa ...
Was het niet heel erg wennen om weer voor zo'n kleintje te zorgen?

2 jaar geleden

Ik ben 38 en zwanger van mijn 5de,ik heb 2 meiden van 19 en 16, me enige prins is 9 en me kleine meid is 2, en nu dus nr5 on the way😃

2 jaar geleden

Reactie op daphiej

Was het niet heel erg wennen om weer voor zo'n kleintje te zorgen?
Nee dat viel echt alles mee. Hannah is ook wel een super schattige, mooie, lieve baby (onbevooroordeeld) dus die heeft het me ook niet moeilijk gemaakt. Nee wees daar niet bang voor, je gaat automatisch weer in de mama met babyrol.

2 jaar geleden

Ik weet niet hoe ik bij deze groep uit kom, maar wil toch reageren en geruststellen voor zover het kan😄 ik ben 39, wordt in januari 40 had destijds precies hetzelfde topic gestart toen ik 5 weken was.. Mijn partner wordt 42. En ben 5 weken bevallen van ons 3e kindje, heel de zwangerschap wel wat angstig geweest ivm leeftijd maar nergens voor nodig geweest, mooie zwangerschap gehad Onze zoon is 13 en dochter wordt 10. Ik vind het heerlijk en merk echt dat we alles veel bewuster mee maken dan 13 jaar geleden.

2 jaar geleden

Alvast een mooie zwangerschap gewenst voor iedereen hier, geniet vooral, want achteraf waren de zorgen bij mij nergens voor nodig❤️

2 jaar geleden

Hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben 42 en 5+5 weken zwanger van de 5de. Allemaal jongens! Ik was 41 toen ik de laatste kreeg en nu dus bijna 6 weken zwanger heel spannend maar de vorige zwangerschap verliep zo veel makkelijker dan die eerste 3. Dus ik hoop dat deze x ook weer zo lekker gaat. Ik kreeg alleen tijdens de vorige zwangerschap al te horen: "nog 1" en "jullie willen zeker een meisje" ik zie er dus een beetje tegenop om het nieuws straks te delen. En jongen of meisje ik zou dolgelukkig zijn als het weer een gezond kindje mag zijn!!

2 jaar geleden

Ik ben 38 en dit is m’n 2e zwangerschap. De 1e zwangerschap was 20 jaar geleden, dus het voelt allemaal weer zo nieuw, echt prachtig om mee te maken.

2 jaar geleden

Mijn moeder was 41 jaar, en heeft een vlekkeloze zwangerschap gehad met mij in de buik! 🙋🏻‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Ejtap987

Hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben 42 en 5+5 weken zwanger van ...
Oja ik snap je gevoel helemaal. De reacties. Ik ben daar ook een beetje huiverig voor. De wens voor een meisje is er zeker, maar nog ren prins is natuurlijk welkom. Ik werk in de GGZ en zie ook de andere kant...dus heel cliché...."gezondheid is het belabgrijkste".

2 jaar geleden

Reactie op ChristinaLCM

Mijn moeder was 41 jaar, en heeft een vlekkeloze zwangerschap gehad met mij ...
Super fijn om te horen.

2 jaar geleden

Reactie op maartje2412

Ik ben 38 en dit is m’n 2e zwangerschap. De 1e zwangerschap was 20 jaar gel ...
Ja jho, geweldig zo een mooie ervaring. ♥️

2 jaar geleden

Reactie op Anoesjka2107

Oja ik snap je gevoel helemaal. De reacties. Ik ben daar ook een beetje hui ...
Wat grappig, ik werk ook in de zorg. Op een kinderdienstencentrum voor kinderen met een beperking😊