17 Reacties

12 dagen geleden

Ik was ook na 3 maanden ongeveer zwanger van mijn nieuwe vriend na een relatie van 5 jaar. Ik heb het meteen de volgende dag mijn ouders verteld en aan een aantal vriendinnen. M’n ouders waren blij maar wel geschrokken! Ik denk dat ze moeten wennen aan het idee, ook omdat de relatie nog pril is en je nooit weet hoe het gaat lopen. Ik ben in elk geval blij met de zwangerschap!! Ik zal niet te lang wachten… ooit moet je het toch vertellen.

12 dagen geleden

Wiens kind is het? Ik ben confused

12 dagen geleden

Reactie op Jump

Wiens kind is het? Ik ben confused
Van mijn nieuwe vriend

12 dagen geleden

Dit vertel je denk ik net als dat je een pleister er snel vanaf trekt. Zo snel mogelijk, ander word het voor jezelf steeds lastiger en een steeds grotere drempel. Mijn schoonzusje heeft ook zo’n soortgelijke situatie gehad. Haar ouders hadden haar nieuwe vriend nog niet ontmoet en ze raakte zwanger na heel lang proberen met haar ex. Ouders waren eerst geschrokken, maar daarna superblij dat ze opa en oma werden. Je ex is voor mij lastig inschatten maar als je nog goed met hem omgaat zou ik zelf liever hebben dat hij het van mij hoort dan van een ander. Verder denk ik dat het vooral om jou gaat en dat je niet te veel bezig moet zijn met wat andere ervan vinden. Van harte gefeliciteerd met dit wonder 🎉

12 dagen geleden

Je ouders zullen vast en zeker hartstikke blij zijn, ook al kennen ze je nieuwe partner nog niet zo goed. Ze vertrouwen jouw keuze heus wel, dat jij met hem kinderen wilt en dus verder wilt. Het zal schakelen zijn zo snel, maar blij zijn ze echt wel voor je ☺️ Je ex zal denk ik anders reageren. Maar het is zoals het is. Jij bent blij dat het eindelijk gelukt is, en hopelijk is hij dat ook. Ondanks de ongemak. Reageert tie vreemd, laat het rusten voor een week en bel hem daarna eens op of hij zin heeft in koffie. Plat gezien: je moet verder met je nieuwe vriend, niet met je ex, dus kan hij je het geluk niet gunnen, jammer dan en dikke doei 👋🏼 Geniet er van, komt goed 💜

12 dagen geleden

Jij bent een volwassen vrouw in je eigen relatie en hoe slecht de timing ook is, je hebt niks verkeerd gedaan en mag gewoon blij en trots om je zwangerschap zijn! Ik zou gewoon eerlijk over zijn zoals je hier boven ook zegt, je had snel gevoelens en het is nou eenmaal gebeurd. :) Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en gewoon van genieten.. (ps ik en mijn partner waren na 3 maanden zwanger en niemand dacht dat wij samen zouden blijven maar zijn dolgelukkig met onze derde onderweg ondertussen, hiermee wil ik zeggen, als het goed zit zit het goed en maakt timing niets uit).

12 dagen geleden

Reactie op Babymomma2024

Van mijn nieuwe vriend
Oo, ja als jullie beide instemmen why not toch. Ik dacht even dat het van je ex was haha. Gewoon voorbestemd lijkt mij het, toch? Soms heeft het lot betere plannen dan jijzelf. Geniet van je zwangerschap!!

12 dagen geleden

Ik zou gewoon vertellen zoals het is. Dat je ongepland zwanger bent geworden, dat je nu 10 weken bent maar dat ze rekenen vanaf de eerste dag van de menstruatie en dat je zeker weet dat het van je nieuwe vriend is.

12 dagen geleden

Ik had net mijn vaste baan van 32 uur opgezegd waarbij ik onwijs veel vrijheid had om thuis te werken, om elders als account manager aan de slag te gaan en het hele land door te rijden. Ik begin hier 20 mei, en 22 mei heb ik pas mijn eerste echo. Ik ben bang dat ze in mijn proeftijd al zeggen dat ik niet terug hoef te komen. Oh en ik had net een cruise geboekt inc drankpakket. (Vertrek vrijdag) Ik ben nu kotsmisselijk en ben bang dat de boot geen goed zal doen. Het drankpakket bedrag ben ik kwijt.

12 dagen geleden

Reactie op charliespenut

Ik had net mijn vaste baan van 32 uur opgezegd waarbij ik onwijs veel vrijh ...
Je hoeft je nieuwe werk sowieso nog niks te vertellen. Heb zelf ook in zo’n situatie gezeten en wel moeten vertellen in mijn proeftijd nog, maar dit had gelukkig geen consequenties. Zoals hierboven al beschreven is ben eerlijk en trek snel de pleister van de wond! En besef het is jou leven en jij bepaald hoe jij dit leven wil indelen en leeft. Je ouders/vrienden zullen misschien moeten wennen aan het idee maar dat zal uiteindelijk wel landen hoor!

11 dagen geleden

Gewoon gaan genieten van je zwangerschap

11 dagen geleden

Reactie op bloembol87

Gewoon gaan genieten van je zwangerschap
Ik gaat soms wel een beetje lastig als je nog bij je ouders woont en ze weten niks 🙈

9 dagen geleden

Reactie op Babymomma2024

Ik gaat soms wel een beetje lastig als je nog bij je ouders woont en ze wet ...
Heb je het je ouders al verteld? Is het een optie om eventueel al te gaan samenwonen of is dat niet mogelijk nu al? En wil je dat nu al dat is natuurlijk ook belangrijk!

9 dagen geleden

Reactie op Romyyy94

Heb je het je ouders al verteld? Is het een optie om eventueel al te gaan ...
We vertellen het dit weekend, we zijn druk op zoek naar een woning maar dat is nog niet zo makkelijk allemaal.

7 dagen geleden

Heb het verteld en bij mijn familie is het goed opgenomen. Ze waren erg blij voor mij en zeker wel verrast maar ze hadden geen kritiek en dat was wel fijn! Nu benieuwd hoe zijn familie gaat reageren en dan over een tijdje, gaan we het mijn ex vertellen. Maar nu thuis kan ik er open over zijn en valt er weer een hele last van mijn schouders 🥰☺️

6 dagen geleden

Reactie op Babymomma2024

Heb het verteld en bij mijn familie is het goed opgenomen. Ze waren erg bli ...
Wat fijn zeg!! Alles valt vast op zn plek nu! En ja voor de ex is het vast even lastig, maar goed het is je ex... Hoe jij nu verder je leven leidt is natuurlijk niet echt meer zijn zaak