9 Reacties

5 dagen geleden

Binnen is het bij ons tussen de 18 en 20 graden. Dat is dus hetzelfde als buiten met mooi weer. Dan trek ik buiten eigenlijk hetzelfde aan als binnen. Ik denk als het boven de 20 wordt, ik overga op korte mouw rompers en dunnere lange mouw shirts en pas echt alles korte mouwen als het richting 30 gaat.

5 dagen geleden

Ik heb hier al sinds een aantal weken in ieder geval korte mouwen rompers. Alleen als het echt echt koud blijft buiten doe ik lange aan. Wel gewoon met lange mouwen erover en een goede jas.

5 dagen geleden

Wij hebben nooit lange mouwen rompers gebruikt. Korte mouwen shirts doen wij nog niet. Gewoon normale kleertjes. En dunner deken. Wij hebben al een aantal weken de voetenzak eruit. Maar ons meisje heeft het niet snel koud.

5 dagen geleden

Korte mouw rompers al even aan, en voor de rest nog haar normale kleding wat ze tot nu toe aan heeft gehad,

5 dagen geleden

Lange mouwen romper op warme dagen en een broekje. Als het wat koeler wordt iets erover heen. Korte mouwen romper kan natuurlijk ook met iets erover heen. Onze kleine man heeft het vaak warm. (Mama heeft het ALTIJD koud, heeft ie van z’n vader). Dus met de warme dagen of als het binnen warm is gewoon romper lange mouwen en broekje. Soms broekje uit als binnen is. Vindt ie heerlijk. Of slapen met lange romper en dan geen broekje aan. En dekentje. Je kleintje geeft zelf wel aan as het tr koud is. Hier dus zweetvoetjes en warm nekje dus al snel wat dunnere kleding aan

5 dagen geleden

Nu nog lange mouwen romper en een t-shirt. Komende week misschien lange mouwen romper met kort t-shirtje er overheen. Of evt korte mouwen romper met lange mouwen t-shirt en dan zonder vestje met jasje naar buiten.

5 dagen geleden

Hier als het warmer is rond de 18 a 20 graden doe ik lange mouwen romper met alleen een broekje aan.

5 dagen geleden

Binnen doe ik een romper met lange mouwen en een broekje. Buiten doe ik toch een dun jasje en hydrofiele doek. Vanochtend vond ik het toch wat frisjes.

4 dagen geleden

Goed om te lezen! Ik dacht ik kleed haar te warm, maar het is wel gelijk met de meeste van jullie. Ik heb ook niet het idee dat ze het te warm heeft.